AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Als het een meisje was die dit bij een ander meisje deed of bij een jongen, zou ze niet eens vastzitten en gewoon een taakstraf opgelegd krijgen via een doodnormaal proces.

    Maar omdat het een jongen is die dit bij een meisje gedaan heeft, gelijk vastzetten.

    Bullcrap
     
    Als het een meisje was die dit bij een ander meisje deed of bij een jongen, zou ze niet eens vastzitten en gewoon een taakstraf opgelegd krijgen via een doodnormaal proces.

    Maar omdat het een jongen is die dit bij een meisje gedaan heeft, gelijk vastzetten.

    Bullcrap

    Een jongen die een meisje van 1.58 onderuit trapt is natuurlijk nét even wat anders.
     
    Als het een meisje was die dit bij een ander meisje deed of bij een jongen, zou ze niet eens vastzitten en gewoon een taakstraf opgelegd krijgen via een doodnormaal proces.

    Maar omdat het een jongen is die dit bij een meisje gedaan heeft, gelijk vastzetten.

    Bullcrap
    Dat is natuurlijk niet waar hé ;)
     
    Dat is natuurlijk niet waar hé ;)

    Toen ik naar de tyfus werd geholpen door een kickbokster, was dat wel zo.
    Maar nee..jongen tegen meisje, pfoe..moeten we niet hebben :rolleyes:
     
    Als het een meisje was die dit bij een ander meisje deed of bij een jongen, zou ze niet eens vastzitten en gewoon een taakstraf opgelegd krijgen via een doodnormaal proces.

    Maar omdat het een jongen is die dit bij een meisje gedaan heeft, gelijk vastzetten.

    Bullcrap

    Ga toch weg. Als m'n vriendin van 56 kg jou in elkaar probeert te meppen is het dus 't zelfde als wanneer ik met m'n 111 kg jou in elkaar mep? Kerels, hoe ecto zoals in het filmpje ook, zijn over 't algemeen gewoon sterker dan vrouwelijke leeftijdsgenoten.
     
    Toen ik naar de tyfus werd geholpen door een kickbokster, was dat wel zo.
    Maar nee..jongen tegen meisje, pfoe..moeten we niet hebben :rolleyes:
    Jezus , ik was het toch niet die jou in mekaar heb geramd, :o
    ik skip hier maar weer voor..

    succes weer met posten...
     
    Als het een meisje was die dit bij een ander meisje deed of bij een jongen, zou ze niet eens vastzitten en gewoon een taakstraf opgelegd krijgen via een doodnormaal proces.

    Maar omdat het een jongen is die dit bij een meisje gedaan heeft, gelijk vastzetten.

    Bullcrap

    Heb je het filmpje überhaupt gezien?

    kuba-klein.jpg
     
    Filmpje net gekeken.
    Ja, het is lomp, asociaal en het is mishandeling, ik maakte alleen de vergelijking met deze situatie (hij mishandelt een meisje en zit vast enzo) en situatie van mij (meisje mishandelt meisje) en toen werd er niemand vast gezet en kwam er een simpele taakstraf.
    Als ik terugdenk aan hoe een kickbokster een stuk of 50 keer vol met haar vuist op mijn hoofd aan het inslaan was en ik zie dat filmpje, dan vind ik het onterecht dat diegene die dat bij mij deed, NIET vast zat, maar deze jongen wel.

    Voor de mensen die er nog niks van snappen: ik vind het van mijn situatie oneerlijk, ik zeg NIET dat dit niet erg is, want dit is wél erg, van het meisje.

    Er wordt gewoon met 2 verschillende maten gemeten ;) That's all
     
    En eigenlijk verdien je het ook met zulke achterlijke uitspraken.

    Klein onschuldig meisje dat onderuit getrapt word door zo'n triest figuur, wat voor persoon ben jij dat jij dit normaal vind ?
    reported
     
    :roflol: Epic.

    OT: vanavond voetbal kijkennnnnn :D
     
    Filmpje net gekeken.
    Ja, het is lomp, asociaal en het is mishandeling, ik maakte alleen de vergelijking met deze situatie (hij mishandelt een meisje en zit vast enzo) en situatie van mij (meisje mishandelt meisje) en toen werd er niemand vast gezet en kwam er een simpele taakstraf.
    Als ik terugdenk aan hoe een kickbokster een stuk of 50 keer vol met haar vuist op mijn hoofd aan het inslaan was en ik zie dat filmpje, dan vind ik het onterecht dat diegene die dat bij mij deed, NIET vast zat, maar deze jongen wel.

    Voor de mensen die er nog niks van snappen: ik vind het van mijn situatie oneerlijk, ik zeg NIET dat dit niet erg is, want dit is wél erg, van het meisje.

    Er wordt gewoon met 2 verschillende maten gemeten ;) That's all

    krijg je als je irl net zo irritant bent als op het forum

    :trollface:
     
    krijg je als je irl net zo irritant bent als op het forum

    :trollface:

    Dat ben ik niet :rolleyes:
    Ik was toen 13 ofzo, ik was een heel lief, klein meisje dat niks fout deed (oke..ik keek de trut van de school aan toen ik langsliep :( daar werd ik voor bestraft)
     
    Maar als er jongens met jongens vechten is het geen probleem ? Racistisch is dit gewoon, vrouwen worden altijd geholpen he. Echt niet normaal meer dit, kom mannen wij staan op tegen de vrouwen
     
    Maar als er jongens met jongens vechten is het geen probleem ? Racistisch is dit gewoon, vrouwen worden altijd geholpen he. Echt niet normaal meer dit, kom mannen wij staan op tegen de vrouwen

    ik ben toen ik 12 was redelijk in elkaar gebeukt door 3 gasten van rond de 17 en die kregen allemaal 100 uur taakstraf
     
    Back
    Naar boven