- Waardering
- 5.551
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had je toen maar bijna 300 karma, dan was dat nooit gebeurt.ik ben toen ik 12 was redelijk in elkaar gebeukt door 3 gasten van rond de 17 en die kregen allemaal 100 uur taakstraf

Ik had het wel willen geven maar door je uitspraken in het scheten topic kan dat helaas niet doorgaan![]()

Ik had het wel willen geven maar door je uitspraken in het scheten topic kan dat helaas niet doorgaan![]()

Ik ook, lekker in een rustige sportschool omdat iedereen op de bank blijft hangen na de wedstrijd![]()

Dat is wel heel weinig, maar volgens mij zit jij niet in een ''basic fit'' ofzo he?
Wij waren met ongeveer 10 totaal (wat zeer rustig is voor een avond).
Filmpje net gekeken.
Ja, het is lomp, asociaal en het is mishandeling, ik maakte alleen de vergelijking met deze situatie (hij mishandelt een meisje en zit vast enzo) en situatie van mij (meisje mishandelt meisje) en toen werd er niemand vast gezet en kwam er een simpele taakstraf.
Als ik terugdenk aan hoe een kickbokster een stuk of 50 keer vol met haar vuist op mijn hoofd aan het inslaan was en ik zie dat filmpje, dan vind ik het onterecht dat diegene die dat bij mij deed, NIET vast zat, maar deze jongen wel.
Voor de mensen die er nog niks van snappen: ik vind het van mijn situatie oneerlijk, ik zeg NIET dat dit niet erg is, want dit is wél erg, van het meisje.
Er wordt gewoon met 2 verschillende maten gemetenThat's all

Hij niet één keer in jou waarschijnlijk.
Lijkt wel een buikje te hebben en dat voor een topsporter die zoveel beweegt. Vind Scoobzor indrukwekkender.