XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Lijkt wel een buikje te hebben en dat voor een topsporter die zoveel beweegt. Vind Scoobzor indrukwekkender.

Komt wel goed, gaat nu de NBA Draft in.

---------- Toegevoegd om 09:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:14 ----------

Dit maakte m'n dag nog beter. Held.

http://spartanrace.tumblr.com/post/89169648312/what-if-you-saw-a-400-pound-black-bear-drowning-in

---------- Toegevoegd om 12:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:32 ----------

Als het een meisje was die dit bij een ander meisje deed of bij een jongen, zou ze niet eens vastzitten en gewoon een taakstraf opgelegd krijgen via een doodnormaal proces.

Maar omdat het een jongen is die dit bij een meisje gedaan heeft, gelijk vastzetten.

Bullcrap

[Link niet meer beschikbaar]

Dat zullen we nu zien.

YEAAAAAAAHH, na refeed dag (chinees, veel chinees) pr deadlift. 170kg 1x, faal op lockout, daarna 170kg goede rep. Mixed grips no chalk no straps.

Als dat mijn dag niet goed maakt .. :)

Inb4 da's mijn warmup comments

lekker nummertjee

h0194907A.jpg

Heb mijn haar zwart geblondeerd.

• Like
Waarderingen: mat
Eens gelijk...
ga een ander vervelen en of op zijn rug zitten.

het zijn bij jou altijd dezelfde, wordt ook stevig zielig niet...
maar goed reageren jullie lekker op deze troll...

ik heb meteen het probleem voor je opgelost (wegh)...:hello:

Eens gelijk...
ga een ander vervelen en of op zijn rug zitten.

het zijn bij jou altijd dezelfde, wordt ook stevig zielig niet...
maar goed reageren jullie lekker op deze troll...

ik heb meteen het probleem voor je opgelost (wegh)...:hello:
Reported!

Zielig mannetje die Ray

Bijna vrijdag Hnnnggggg :D

Vandaag eindpresentatie gegeven @ afstudeerbedrijf. Ondanks dat het een stuk theoretischer was dan de aanwezigen gewend waren pakte ze het goed op en ontstonden zelfs interessante discussies. Ze wisten al dat ik ergens anders een baan had maar ze gaven wel aan dat ze me toch ook wel graag wilden houden en dat is altijd leuk om te horen:p.

hoi
r7svmo.jpg

Terug
Naar boven