XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Net het geluk van mijn leven gehad toen mijn stonecircle besloot om te vallen bij het ontladen waardoor ik languit over mijn set stones heenviel en de 90kg stone maar rakelings over mijn hoofd vloog, hier ben ik wel erg goed vanaf gekomen

Net het geluk van mijn leven gehad toen mijn stonecircle besloot om te vallen bij het ontladen waardoor ik languit over mijn set stones heenviel en de 90kg stone maar rakelings over mijn hoofd vloog, hier ben ik wel erg goed vanaf gekomen

doe maar voorzichtig maat want anders haal je 12 juli niet eens ??????? kun je alsnog naar nederland komen :mad::mad::mad:

opa

das best heavy man, je zal nu wel voorzichtiger zijn dan :)

Volledig aardappel gegaan met de mondeling Duits :roflol:

Komt binnen; "Entschuldigung, wie geht es?" ipv guten Morgen, vervolgens lekker over woorden struikelen en half Nederlands eruit gekomen.

Gelukkig was ik als allereerste en had hij geen vergelijkingsmateriaal, dus een 6.8, en daarmee dus over naar 6vwo :D

Volledig aardappel gegaan met de mondeling Duits :roflol:

Komt binnen; "Entschuldigung, wie geht es?" ipv guten Morgen, vervolgens lekker over woorden struikelen en half Nederlands eruit gekomen.

Gelukkig was ik als allereerste en had hij geen vergelijkingsmateriaal, dus een 6.8, en daarmee dus over naar 6vwo :D

:roflol: Duitse mondelingen... Kan me er ook nog een paar herinneren, gvd wat een ellende.

vanavond vertrek naar schiphol voor een retourtje lloret :D

Deadlift dag én een heerlijk ontbijt

Over naar het derde jaar en zomervakantie !
Goodlife !

Een boterham met pindakaas

Setje van promo op pussylounge
http://m.soundcloud.com/officialb2s/promo-p*ssy-lounge-at-the-park

Terug
Naar boven