- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
ik heb toen ook 1x 100 euro bij hun gewonnen met de nutrition quiz

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Net het geluk van mijn leven gehad toen mijn stonecircle besloot om te vallen bij het ontladen waardoor ik languit over mijn set stones heenviel en de 90kg stone maar rakelings over mijn hoofd vloog, hier ben ik wel erg goed vanaf gekomen

? kun je alsnog naar nederland komen 

ik heb toen ook 1x 100 euro bij hun gewonnen met de nutrition quiz![]()
Net het geluk van mijn leven gehad toen mijn stonecircle besloot om te vallen bij het ontladen waardoor ik languit over mijn set stones heenviel en de 90kg stone maar rakelings over mijn hoofd vloog, hier ben ik wel erg goed vanaf gekomen

Volledig aardappel gegaan met de mondeling Duits
Komt binnen; "Entschuldigung, wie geht es?" ipv guten Morgen, vervolgens lekker over woorden struikelen en half Nederlands eruit gekomen.
Gelukkig was ik als allereerste en had hij geen vergelijkingsmateriaal, dus een 6.8, en daarmee dus over naar 6vwo![]()
Duitse mondelingen... Kan me er ook nog een paar herinneren, gvd wat een ellende.vanavond vertrek naar schiphol voor een retourtje lloret![]()
vanavond vertrek naar schiphol voor een retourtje lloret![]()

thanks
zal aan jullie denken als ik aan het strand corona's lig te drinken

Duitse mondelingen... Kan me er ook nog een paar herinneren, gvd wat een ellende.

thanks
zal aan jullie denken als ik aan het strand corona's lig te drinken

Lekker dik worden terwijl ik lekker aan het cutten ben![]()