Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (1 bezoeker)

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • Heb tussentijds nog even op de bicelaan gewoond, heb je dat niet meegekregen?

    Bevalt nu prima in het masturbatorium.


    Zal morgen even een kopje koffie komen drinken! :cool:
     
    hnnng voor het eerst in volgens mij bijna 5 jaar (srs) gezwommen. Echt weer spartelen xD
     
    hnnng voor het eerst in volgens mij bijna 5 jaar (srs) gezwommen. Echt weer spartelen xD

    heb jij zin om met mij en euphorea een kopje koffie te gaan drinken?
     
    Hnnnnngggggg Bijna Tijd :heart:
     
    mmmm, bijna een lang weekend vrij.. en morgen party hardy op Zomerkriebels met m'n DBBvriendjes :heart:
     
    Ijskoude advocado shake:)
     
    Ben verhuisd bro woon nu in het masturbatorium.

    ---------- Toegevoegd om 15:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:43 ----------


    Bro haal jij nog ff de koffieleutjes?
     
    Fucking lekker dagje op het strand vandaag, heerlijk. Zometeen LB.
     
    :roflol: Duitse mondelingen... Kan me er ook nog een paar herinneren, gvd wat een ellende.

    Frans was nog veel erger. Zit ik daar met m'n bolle bulk kop, vraagt ze aan me in het frans ''jij doet veel aan sport zeker?''

    ''non, je deteste du sport'' was het enige zinnetje dat ik wist van 4 jaar franse les :roflol:
     
    Frans was nog veel erger. Zit ik daar met m'n bolle bulk kop, vraagt ze aan me in het frans ''jij doet veel aan sport zeker?''

    ''non, je deteste du sport'' was het enige zinnetje dat ik wist van 4 jaar franse les :roflol:

    Zet de vertaling er even bij dan. Ik weet dat non nee is en sport zal wel iets van computer zijn maar je deteste du?? ?? ? ? ?????????
     
    Back
    Naar boven