MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

he hoezo verkeerde ??? ik heb de foto niet hij staat op haar fb ik heb alleen een pm naar haar gestuurd en op fb een bericht
Never mind ik denk help even mee CXLVV wat gek te maken alsof je foto's van d'r rond ben aan het sturen. Maar dit voorzetje was iets te scherp ben ik bang dus!
 
Never mind ik denk help even mee CXLVV wat gek te maken alsof je foto's van d'r rond ben aan het sturen. Maar dit voorzetje was iets te scherp ben ik bang dus!

dafuq die kwam ff niet binnen sorry man maar als ze hem plaatst let op ik heb niks teveel gezegd word
veel fab werk op dbb vrees ik
 
dafuq die kwam ff niet binnen sorry man maar als ze hem plaatst let op ik heb niks teveel gezegd word
veel fab werk op dbb vrees ik

Post eens een lekkere fap foto van je dochters dan?
 
[QUOTEnieuwe gikieB;8631499]Gast gedraag je een beetje naar je leeftijd man, tering.[/QUOTE]

Ga jij nu maar weer een zoveelste kuur in reet duwen en blijf in de aas sectie daar ben
Je de nieuwe guru
ben eens benieuwd naar foto's van jou want je moet denk ik wel een mega monster
zijn met zoveel kuren op jou leeftijd
Nog een paar jaar kun je op trt

---------- Toegevoegd om 20:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:36 ----------

Je bent veranderd.

ja ik word oud en dement haha

---------- Toegevoegd om 20:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:46 ----------

oud vies mannetje... bah bah!


Mikie b en miko b broertjes of kloontjes ???
 
Wow wat een vijandig gedoe hier zeg!!!
 
Opa lijkt mij zo een vies ventje die 's avonds zijn dochters kamer binnengaat voor een goed 'gesprek'.
 
Heb foto's gezien van dochters van specialpaint, zien er oke uit.
 
vandaag maakte mijn dag goed. Het genieten van de positieve energie die van de posts hier af straalt. Krijg er gewoonweg goede zin van!
 
Opa lijkt mij zo een vies ventje die 's avonds zijn dochters kamer binnengaat voor een goed 'gesprek'.

Idd, beetje lopen geilen op alle wijven hier.. De tering zeg
 
1279165661008.jpg

....
 
Idd, beetje lopen geilen op alle wijven hier.. De tering zeg[/QUOT

en wat is geilen op alle wijven hier omdat ik iemand een compliment geef en haar mooi vind en haar fysiek goed vind ??

weet je wat ziek is ?? dat de meeste hier zo stoer doen in het pua topic en eventjes vertellen hoeveel wijven ze geneukt hebben in een week en ze als stront behandelen al die zogenaamde badoo en tinder sletjes dan ben je een flinke vent he en de helft is verzonnen en gelogen en maar bluffen

en om terug te komen op gedragen naar mijn leeftijd wat is dat met 51 jaar ?? op de billart club ?? bridge club ??? postzegels verzamelen ??

nee ik train lekker hou mijn lichaam in shape en zit op dbb om mij te vermaken wil die gasten zoals die
MIKIE B en anderen weleens zien als ze zo oud zijn als ik dan is hij allang dood door zijn aas gebruik

en maar zeiken over mijn foto.s maar ik sta wel op dbb met mijn buik en gezicht plaats eens een foto dan
met je 110 kg en 25 kuren in je lijf dan ben je pas een kerel nee want nu is hij stil he

zo mijn roid rage is uitgewerkt ga even een potje billard spelen

opa
 
Back
Naar boven