XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

:roflol: Voor de dbbers die nog niet weten wat ze me voor m'n verjaardag moeten geven

http://thatshirtwascash.com/
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat is het liefste wat iemand ooit tegen me gezegd heeft!

je had beter niet kunnen zeggen dat je weer vrijgezel bent ze staan hier op dbb met 2 rijen dik opgesteld voor jou hahaha;););););););)

---------- Toegevoegd om 17:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:23 ----------

Wow, werd ik zojuist friend-zoned? :roflol:

hoody dit kan niet he ?? ff beter je best doen straks heb je er spijt van dan is ze ervandoor met een ander
hihihi

---------- Toegevoegd om 17:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:26 ----------

:roflol: Voor de dbbers die nog niet weten wat ze me voor m'n verjaardag moeten geven

http://thatshirtwascash.com/
[Link niet meer beschikbaar]

van harte gefeliciteerd met je verjaardag maak er een fijne dag van

opa

ik ben over +/- 3 maanden pas jarig maar toch bedankt!

Ohw is ralikaluma nog vrij dan? :eek:

De (Indische) vrouw van een collega heeft weer sambal (extra pittig zelfs voor non-blanda's) gemaakt voor op het werk van haar man! My chicken is now extra spicy chicken nom nom nom

3500 karmapunten bereikt (level 7), dit maakt mijn dag goed.

even rug laten kraken bij fysio hnnnggg

heb net de foto gezien van ,, daphne 92 ,, op haar fb ongelooflijk wat een mooie foto -mooi fysiek mooie dame

persoonlijk voor mij het beste fysiek bij de dames op dbb heb al gevraagd of ze hem hier plaatst hoop het wel

opa

fapfapfapfap

Het lijkt ook wel alsof iedereen alleen maar wilt 'winnen' en nooit z'n ongelijk zal toegeven. Daarom, geen discussies meer voor mij. althans, niet op DBB.
Heb ik ook eens een paar maand geleden geschreven. Men is zo druk bezig met het willen halen van z'n gelijk dat men onderweg vergeet te checken of het wel juist is wat men aan het beweren is. Ook ik maak me daar soms schuldig aan, en dan moet je een stap terugzetten, even afkoelen en kijken of de andere partij mss wel een punt heeft. En als blijkt dat je fout was moet je dat durven toegeven. Only a fool never changes his mind.

heb het gevraagd op fb en in pm je weet niet wat je ziet zo geil

maar
o o
niet verder gaan
aub
wat moet je
gooos...
krijg van de gedachte aan die foto alleen al een harde plassert
geintje he
ff serieus was een grapje
sorry?
awh fuk bye

Uhm volgens mij heb je hem naar de verkeerde doorgestuurd... Maar echt wel een super lekker ding zo op die foto ja!

he hoezo verkeerde ??? ik heb de foto niet hij staat op haar fb ik heb alleen een pm naar haar gestuurd en op fb een bericht

Terug
Naar boven