- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Minder als voorheen aangezien ik nu ATG squats doe, ik moet bekennen dat ik de 20x170KG daarmee niet red.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Minder als voorheen aangezien ik nu ATG squats doe, ik moet bekennen dat ik de 20x170KG daarmee niet red.

Maar 19 lukt nog wel toch?
Hoody komt aardig in de buurt van Olympic lifter Kendrick Farris 10x240kg
http://www.youtube.com/watch?v=595jd4_icGM
vrijdag en ik werd wakker met een stijve penis en ik zit nu alleen lekkere chicks op te zoeken onder werktijd met een stijve penis oh life is good.

hahah ik liet mijn gf wel eens tijdens counter-strike om een awp vragen 9/10 x lag er binnen een seconde een.
mooiste is als je dan met een mannenstem thanks zegt.
hahah ik liet mijn gf wel eens tijdens counter-strike om een awp vragen 9/10 x lag er binnen een seconde een.
mooiste is als je dan met een mannenstem thanks zegt.
nee was al 1.6 tijd.
1.5 wel gespeeld, welke versie kon je ook alweer jumpend unzoomed headies poppen met awp? 1.3 ofzo?
---------- Toegevoegd om 16:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:39 ----------
esea is meer van laatste tijd toch? paid esl ofzo.