Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

counter strike, good ol memories

quake III lol

Vandaag bevorderd tot hoofd dolfijnentrainer. Nog weekje werken en dan vakantie, na de vakantie beginnen met deeltijd HBO :)

vandaag met een paar vrienden bij mij thuis chillen. Ik ben echt al 6 jaar met ze bevriend en goeie vrienden, ook mee op vakantie geweest. Maar nog nooit bij mij thuis geweest :roflol:

http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=162964041
en dit thread. Das it mane, een klein gebaar, iemands hele leven verbeterd.

Laatst bewerkt:
zat dus ook gewoon heel lang in een clan met alleen maar christelijk gereformeerde... kreeg je op je dak als je schold over TS hahahaha omg good days

liefmans fruitesse na een killing workweek....
oef the taste

goede training vandaag zomershape komt eraan nog drie weken dan vakantie wel nog elke zaterdag werken en overuren maken volgend jaar drie verre en dure vakanties gepland moet wel genoeg opzij zetten

opa

ook wel lekker getrent vandaag, had best veel energie

zat dus ook gewoon heel lang in een clan met alleen maar christelijk gereformeerde... kreeg je op je dak als je schold over TS hahahaha omg good days

:roflol:

Dunno of je ook in de competitive scene zat. Wij hadden een keer een "scrim" tegen een andere clan en toen gingen we pizza's naar het huis van iemand sturen, zodat hij onder de scrims verhindert werd :o Vervolgens moest hij huilen omdat zijn ouders boos op hem waren vanwege de pizza's :roflol:

En uiteraard de thrills als je weer een clutch/ace maakt :o

:roflol:

Dunno of je ook in de competitive scene zat. Wij hadden een keer een "scrim" tegen een andere clan en toen gingen we pizza's naar het huis van iemand sturen, zodat hij onder de scrims verhindert werd :o Vervolgens moest hij huilen omdat zijn ouders boos op hem waren vanwege de pizza's :roflol:

En uiteraard de thrills als je weer een clutch/ace maakt :o

can relate to video gimming thrills als je server first iets klaarde op WoW

dat was de leef

ook wel lekker getrent vandaag, had best veel energie

ben er nu wel achter dat ik m.n pre work unstoppable beter in het weekend kan nemen als ik hem door
de week neem slaap ik echt beroerd s.nachts kan echt heel moeilijk in slaap komen werkt echt lang

opa

unstoppable he..:P
ik zou nog een paar potjes bestellen...

Terug
Naar boven