- Waardering
- 2.745
Keken ze nog veel naar je ?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Keken ze nog veel naar je ?

Helaas wel. Achter m'n rug om hoor ik "kijk dan" en zie eentje zo'n macho pose aannemen toen ik naar het water liep. Draaide me om en bleef hem aankijken. Begon hij toen maar rondjes te draaien en ongemakkelijk te doen. Best leuk hoe mensen awkward reageren als je ze gewoon strak blijft aanstaren.
Nog 2 vriendinnen in het water die ik hoorde fluisteren
"wat zou er gebeuren als ik die meneer nat spetter"
"..dan wurgt hij je onder water"
Alsof ik een en al gevaarte ben![]()

Helaas wel. Achter m'n rug om hoor ik "kijk dan" en zie eentje zo'n macho pose aannemen toen ik naar het water liep. Draaide me om en bleef hem aankijken. Begon hij toen maar rondjes te draaien en ongemakkelijk te doen. Best leuk hoe mensen awkward reageren als je ze gewoon strak blijft aanstaren.
Ben machomanMacho meneer !![]()
![]()
Mag ik jou ook keer bespetteren ? :$ of wurg je me dan onder water meneer de macho![]()

Ben machoman
Meesten schijten 7 kleuren stront. Net alsof iemand van rond de 170 zo intimiderend is ongeacht buffness.
Nee kyk gewon heel boos
Voeling de voels.Ijskoude douche na een zware squat training op een warme zomer dag is echt the best feel ever, mane.

Cyanogenmod op mijn Samsung Galaxy S2 gezet gisteren, scheelt tot nu toe heeeel veel. Mijn telefoon was super langzaam en whatsapp viel 10/15x per dag uit, nu nog geen last van gehad.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
en ik dan :s ik neem marieke wel mee word gezwellige boelkom hierheen
gaan we daarna ijsje halen en lekker de nieuwste dbb roddels bespreken
---------- Toegevoegd om 11:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:43 ----------
pls tell me more , wasda
jonge jij bent helft van tijd in limboland, jij bent autist dat je nog nooit langs bent gekomenen ik dan :s ik neem marieke wel mee word gezwellige boel
gezwellig
haha

Een modificatie van Android, dat je op je telefoon kan zetten m.b.v. rooten. Heeft meestal o.a. een snellere telefoon en langere accuduur tot gevolg. Je bent dan wel je garantie kwijt, maar die heb je toch al niet meer in het geval van een S2.kom hierheen
gaan we daarna ijsje halen en lekker de nieuwste dbb roddels bespreken
---------- Toegevoegd om 11:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:43 ----------
pls tell me more , wasda