Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Idd...

Ik heb ook nagedacht over de Htc One m8, alleen krijg ik er niet echt een warm gevoel van.
Dan maar wachten op wat nieuws.
Zat tussen die en de S5 te twijfelen idd. Ik vind het alleen te belangrijk dat ik de accu kan vervangen (die van m'n HTC One X is echt waardeloos nu), en de camera van de M8 is weer ontzettend poep voor een telefoon van 550-700 euro.

Zat tussen die en de S5 te twijfelen idd. Ik vind het alleen te belangrijk dat ik de accu kan vervangen (die van m'n HTC One X is echt waardeloos nu), en de camera van de M8 is weer ontzettend poep voor een telefoon van 550-700 euro.

Dit. Dit gaf mij ook zo'n beetje de doorslag om de S4 te kopen een paar maandjes terug. Gewoon een hele dag weg kunnen, extra batterij mee, ideaal.

Anders bestel je wat uit china, dan heb je voor 1/3e hetzelfde of meer.

Ik heb laatst men accu vervangen door een extended kit, omdat ik dacht dat de accu die er sinds fabrieksaf erin zat dood aan het gaan was, bleek achteraf niet zo te zijn.
De oplader (en de 3 andere thuis) was(/waren) de boosdoener(s), achja... heb nu wel een batterij die met gemak 1 dag mee gaat, als je niet te veel kloot gaat ie ook zo 1,5 dag mee (en met een beetje geluk bijna 2 dagen) :)

Ja omdat ik het zo ervaren heb.
waarschijnlijk werkt die dan ook maar voor 1/3 of minder

nee
kennis had ooit eens een ''iphone'' besteld uit china. kon er uiteindelijk alleen mee bellen en smsen :')

Iphone is sowieso kut, ik kan me voorstellen dat namaak dan ook beroerd is. Lenovo is een goed merk dat gemaakt wordt door hp.

2e groene blokje! woohoo :D :cheer: :cheer: :banana:

• Like
Waarderingen: mat
vandaag echt luie dag iedereen het huis uit ben nog niet van de bank af geweest alleen om te eten heerlijk kom helemaal tot rust

Dat ik lekker opgesloten zit in huis omdat ik niet in de zon mag. Comfortabel met een klamme naad op een leren stoel zodat je helemaal vacuum wordt gezogen.
Al die mensen die op het strand zitten met hun foofa in de zilte zee, zullen wel onwijs balen nu.

waarom mag je niet in de zon dan?

Terug
Naar boven