MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Een modificatie van Android, dat je op je telefoon kan zetten m.b.t. rooten. Heeft meestal o.a. een snellere telefoon en langere accuduur tot gevolg. Je bent dan wel je garantie kwijt, maar die heb je toch al niet meer in het geval van een S2.

ok ik ben redelijke leek op dat gebied. Maar ik heb ook android op mijn htc one v, dus kan die er ook opzetten ? Mijn garantie is toch al lang verlopen

---------- Toegevoegd om 11:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:47 ----------

Ik probeer eerst Hoensbroek te leren dat pudding geen vla is en vla geen vlaai is.

ich wunsj doa doamit al het biste kameroad

ok ik ben redelijke leek op dat gebied. Maar ik heb ook android op mijn htc one v, dus kan die er ook opzetten ? Mijn garantie is toch al lang verlopen

---------- Toegevoegd om 11:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:47 ----------

ich wunsj doa doamit al het biste kameroad
Daar zal vast ook een cyanogenmod voor zijn. Ik had een HTC One X en moet zeggen dat het mij erg veel werk heeft gekost om die te rooten, dus ik denk dat hetzelfde geldt voor de One V. Ik zou rooten dan niet aanraden als je er geen enkel verstand van hebt.

Daar zal vast ook een cyanogenmod voor zijn. Ik had een HTC One X en moet zeggen dat het mij erg veel werk heeft gekost om die te rooten, dus ik denk dat hetzelfde geldt voor de One V. Ik zou rooten dan niet aanraden als je er geen enkel verstand van hebt.

dan laat maar idd ;p

Cyanogenmod op mijn Samsung Galaxy S2 gezet gisteren, scheelt tot nu toe heeeel veel :D. Mijn telefoon was super langzaam en whatsapp viel 10/15x per dag uit, nu nog geen last van gehad.
e1c3ns.jpg

2my9flt.jpg

Heb ik ook op me S3 nu, batterij gaat iets langer mee en dat ding is nu zo snel.
Wat ik niet snap, me broertjes S4 met Cyanogenmod is trager met opstarten dan die van mij en die van mij zit heeft minder vrije geheugen dan die van hem. :roflol:

Iedereen weer miren op de strandje. Is na 10 minuten ook wel leuk geweest eigenlijk. Vraag je je toch af waarom je er goed uit wilt zien als het irritant is als iedereen je gapend aanstaart.

Een modificatie van Android, dat je op je telefoon kan zetten m.b.v. rooten. Heeft meestal o.a. een snellere telefoon en langere accuduur tot gevolg. Je bent dan wel je garantie kwijt, maar die heb je toch al niet meer in het geval van een S2.

Ik weet het niet zeker, maar volgens mij had ik een tijdje terug gelezen dat Samsung je alsnog garantie gaf na het rooten. Wel was het zo dat als ie door het rooten niet meer goed functioneerde, ze je tel repareerden, maar daarna niet meer in hetzelfde geval.

Edit: link gevonden -> http://tweakers.net/nieuws/90256/sa...foons-standaard-onder-garantie-repareren.html

Iedereen weer miren op de strandje. Is na 10 minuten ook wel leuk geweest eigenlijk. Vraag je je toch af waarom je er goed uit wilt zien als het irritant is als iedereen je gapend aanstaart.

gewoon dik worden

sporadisch zie je iemand kijken, huh hij is dik maar toch dikke traps, huh

Net in de supermarkt (in Turkije) en ik werd alweer aangestaard door al die meiden die daar werken...
Volgens mij zien ze daar nooit niemand die langer is dan 1.70m :roflol:

---------- Toegevoegd om 14:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:37 ----------

Oh ziek, thanks daarvoor. Misschien m'n S5 eens gaan rooten.

Your welcome.

De S3 heb ik ondertussen al 2 jaar volgens mij, wordt tijd voor een nieuwe, alleen geen idee wat.

Suggesties?

Net in de supermarkt (in Turkije) en ik werd alweer aangestaard door al die meiden die daar werken...

---------- Toegevoegd om 14:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:37 ----------

Your welcome.

De S3 heb ik ondertussen al 2 jaar volgens mij, wordt tijd voor een nieuwe, alleen geen idee wat.

Suggesties?
Ik denk dat de S5 nog steeds de beste keuze is op dit moment, anders wachten op de Nexus 6.

Dat ik lekker opgesloten zit in huis omdat ik niet in de zon mag. Comfortabel met een klamme naad op een leren stoel zodat je helemaal vacuum wordt gezogen.
Al die mensen die op het strand zitten met hun foofa in de zilte zee, zullen wel onwijs balen nu.

Ik denk dat de S5 nog steeds de beste keuze is op dit moment, anders wachten op de Nexus 6.

Mwa, de S5 vind ik niks aan, die ziet er net als de S4 uit, alleen is ie ietsjes sneller en heeft iets meer functies die ik niet eens zal gaan gebruiken waarschijnlijk.

Nexus 6? Ik hoorde dat er geen nexus toestellen meer uit zouden komen, maar speciale versies van een type telefoon, die fabrieksaf stock android zouden krijgen.

Mwa, de S5 vind ik niks aan, die ziet er net als de S4 uit, alleen is ie ietsjes sneller en heeft iets meer functies die ik niet eens zal gaan gebruiken waarschijnlijk.

Nexus 6? Ik hoorde dat er geen nexus toestellen meer uit zouden komen, maar speciale versies van een type telefoon, die fabrieksaf stock android zouden krijgen.
Er komt een nieuwe Nexus en een Android Silver. S5 is inderdaad niet een grote stap t.o.v. de S4, maar dat geldt voor alle high end toestellen van dit moment :p

• Like
Waarderingen: Ot92
Er komt een nieuwe Nexus en een Android Silver. S5 is inderdaad niet een grote stap t.o.v. de S4, maar dat geldt voor alle high end toestellen van dit moment :p

Idd...

Ik heb ook nagedacht over de Htc One m8, alleen krijg ik er niet echt een warm gevoel van.
Dan maar wachten op wat nieuws.

Your welcome.

Suggesties?

maak je ook nu de p*ssy gains daar?

Terug
Naar boven