MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

  • denk toch echt dat dit de standaard warming up gaat worden zo morgen in de gym
     
    is niet nodig om daar rekening mee te houden hoor

    tenzij je van plan bent om al je proteine uit pindas en gelatine te halen ofzo

    ---------- Toegevoegd om 01:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:06 ----------

    en protein recommendations zijn in geconsumeerde hoeveel eiwit, niet in geabsorbeerde hoeveelheid

    Idd, al die enorme hoeveelheden eiwitten en vlees is nergens voor nodig. Of je moet een enorme hekel aan eiwitten en dieren hebben en er zoveel mogelijk kapot willen maken.
     
    Hij heeft vast veel aan getxxl zijn wijsheidsknobbeltje gelikt, en van het verboden sap wat er uit komt gedronken.

    Zit jij de hele dag op F5 te rammen om hier te trollen man? Je bent laatste paar dagen lekker op dreef in ieder geval.
     
    net terug van vakantie, maar super mooie vakantie gehad. Echt genieten.

    nu weer lekker trainen en knallen
     
    Me buik, begint me dag wel elke keer goed te maken...

    en dan in het Nederlands...
     
    Laatst bewerkt:
    [Afbeelding niet meer beschikbaar]
     
    en eindelijk de moed verzameld om mn leeftijd zichtbaar te maken op dbb
    Heb het zelf zichtbaar gemaakt toen ik 21 werd, vanaf die leeftijd mocht ik eigenlijk pas in de AAS sectie posten en post daar al adviezen sinds m'n 19e :roflol:

    Hij heeft vast veel aan getxxl zijn wijsheidsknobbeltje gelikt, en van het verboden sap wat er uit komt gedronken.
    Zou jij wel willen he. Likken aan m'n knobbeltje.
     
    Heb het zelf zichtbaar gemaakt toen ik 21 werd, vanaf die leeftijd mocht ik eigenlijk pas in de AAS sectie posten en post daar al adviezen sinds m'n 19e :roflol:


    Zou jij wel willen he. Likken aan m'n knobbeltje.
    Jezus jij bent eigenlijk ook best een knurft hé..
     
    Back
    Naar boven