AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Van verslag van tegenstander van wedstrijd van onlangs maakt mijn dag goed.

Het duurde tot de 23e minuut voor de eerste goal viel. Na een vrije trap verloor onze laatste man de bal eenvoudig, de beresterke spits van de gasten kon profiteren door de bal onberispelijk langs onze keepr te schieten. 15 minuten later werd het twee tegen 0 toen een verdediger in de zestienmeter de doorgebroken spits vloerde. De zelfde spits schoot zelf de strafschop snoeihard binnen, stand 0-2.

Het duurde tot de 23e minuut voor de eerste goal viel. Na een vrije trap verloor onze laatste man de bal eenvoudig, de beresterke spits van de gasten kon profiteren door de bal onberispelijk langs onze keepr te schieten. 15 minuten later werd het twee tegen 0 toen een verdediger in de zestienmeter de doorgebroken spits vloerde. De zelfde spits schoot zelf de strafschop snoeihard binnen, stand 0-2.

K wis nie da jy aan tennis dee

jij was de bal?

als jij geen skippybal bent ben ik pleurklaat

Je zou darter kunnen zijn :trollface:

Aron zijn zusje in bikini op fb gezien :o

HEEYYYYYY

waar is mijn jason genova topic gebleven ?

Zeker

Terug
Naar boven