- Waardering
- 7.382
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dacht dat je ondertussen mijn humor wel een beetje snapte

Een paar dagen geleden had ik avonddienst. Ik kwam toen bij een (begin) dementerende vrouw die mij best aantrekkelijk vond. Ze aaide me over mijn haar en zei dat ik mooie krullen had. Ook hield ze mijn arm (iets te lang) vast en gedroeg ze zich een beetje flirterig. Ik moest moeite doen om de verleiding te weerstaan..
![]()
Volgende keer moet ik eerst 2x rukken voordat ik een avonddienst ga draaien. better to be safe than sorry...

Als ik zo ver ben, dat k bij haar thuis ga rukken, dan is het wel heel ernstig. Gelukkig kwam het niet zo ver.
Ahjoh, volgende dag is ze het toch vergeten. Heeft ze een kunstgebitje? Schijnt geniaal goed te zijn zonder tandjes![]()
Dacht dat je ondertussen mijn humor wel een beetje snapte![]()
11-jarige ex-kind soldaat dood gevonden in een Belgische inrichting.
In een Belgische inrichting voor moeilijk opvoedbare kinderen is er een dood jongetje gevonden. Het kindje is waarschijnlijk door een misdrijf om het leven gekomen. Er zijn spermaresten gevonden in het ondergoed van het kind. De 29-jarige begeleider, van mogelijk Marokkaanse komaf, is door de politie aangehouden.
leden van de politieke partij van Vlaams Belang waren woedend over het incident.
Ook Geert Wilders heeft in het kabinet heftige kritiek geuit over het aannemen van Marokkanen in de zorg omtrent jonge kinderen. Zowel de Nederlandse als de Belgische bevolking protesteert massaal.
Up date: uit onderzoek blijkt dat de verdachte geen Marokkaan is. Voor het belang van het onderzoek zal zijn identiteit en afkomst niet openbaar worden gemaakt.
De rust is weer gekeerd en de demonstraties zijn afgelast.
Met dank aan kontrespondent gladdy mocro boy

In een Belgische inrichting voor moeilijk opvoedbare kinderen is er een dood jongetje gevonden. Het kindje is waarschijnlijk door een misdrijf om het leven gekomen. Er zijn spermaresten gevonden in het ondergoed van het kind. De 29-jarige begeleider, van mogelijk Marokkaanse komaf, is door de politie aangehouden.
leden van de politieke partij van Vlaams Belang waren woedend over het incident.
Ook Geert Wilders heeft in het kabinet heftige kritiek geuit over het aannemen van Marokkanen in de zorg omtrent jonge kinderen. Zowel de Nederlandse als de Belgische bevolking protesteert massaal.
Up date: uit onderzoek blijkt dat de verdachte geen Marokkaan is. Voor het belang van het onderzoek zal zijn identiteit en afkomst niet openbaar worden gemaakt.
De rust is weer gekeerd en de demonstraties zijn afgelast.
Met dank aan kontrespondent gladdy mocro boy

Ja precies. Gekkenwerk. Geld geven om maandelijks geld te mogen geven. Welk genie heeft dat verzonnen en hoe debiel zijn wij eigenlijk dat we het accepteren?
Heb er zo al een paar in de groep gehad. Denk dat ik makkelijkere slachtoffers zou zoeken, die gastjes sporen echt niet
En zou wel zorgen dat er geen sperma te vinden zou zijn.

Ik dacht ik de enige was die je had gehad 
Nee, zo simpel zou het niet moeten liggen.is simpel toch? wil je het niet of ga je er niet mee akkoord dan koop je het toch niet? tenslotte verplicht niemand jou tot kopen...
vannacht terug van vakantie zon, zee, strand,zuipen, vreten 2.5 kg aangekomen buik zo bol lijk wel zwanger maar was de moeite waard heb genoten nu weer ,, back to basic ,,
opa
vannacht terug van vakantie zon, zee, strand,zuipen, vreten 2.5 kg aangekomen buik zo bol lijk wel zwanger maar was de moeite waard heb genoten nu weer ,, back to basic ,,
opa

kom ik thuis van vakantie, gaat een chick waar ik al lang mee app toevallig opstap in eindhoven. ik speciaal voor die kut daar naartoe gereden, kom ik daar aan, doet ze ineens mega beta. ze zegt gelijk: ik wil je niet teveel aanraken ofzo, want me ex loopt hier rond en weet niet wat hij doet
ik zeg: ben je bang voor hem? zegt ze, ja want dalijk doet hij mij iets aan.
dus ik zeg tegen haar, kom dan gaan we hem toch zoeken, maar wie is hij eigenlijk? antwoord ze: ja dat zegt ik niet want wil geen problemen.
dus ik heb daar de hele avond zwaar over de zeik in eindhoven gelopen nog geprobeerd om die ex te vinden, maar niemand keek echt doordringend naar haar ofzo dus heb die kl***zak niet kunnen vinden.
ik zit nu telkens te denken dat ze nog langs die ex gaat enzo,maar ze zegt zelf van niet..
ze zei ook: als ik niets om je gaf zou ik dat wel zeggen en had ik je ook niet voorgesteld aan me ouders.
nu ff kijken of ik der vnv nog kan zien en ff wat uitpraten want dit is slecht voor me hart

opa