MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (27 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

hnnnnggg dacht dat ik mn portemonnee kwijt was en had de hoop al opgegeven maar nu heb ik hem alsnog gevonden en hoef ik niet 10000 pasjes opnieuw aan te vragen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 16:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:46 ----------

Dus onder je hand zit je borst?

Dus onder jouw hand zit nu je piemol?
 
fmqt1f.jpg

Ja hier mag je die nog gebruiken..
 
Nieuwe pc in elkaar geflanst :)
 
Spec anders heeft het geen zin, please...
 
Nigga please
I5 4460
Club3d r9 280x royalqueen
12gb crucial tactical ddr3 1600mhz
CM 650w bronze

I5? Waarom geen i7?

Ik heb laatst de stock cpu cooler vervangen, dat maakte me dag wel goed zeg... Was ik verdomme 2 uur lang mee bezig :roflol:
 
Ray,

Ik heb een broertje die bezig is met de opleiding 'ict-medewerker' , echter snapt deze oen niks van pc's.
Zou jij hem wat dingen kunnen bijleren?

Met vriendelijke groet,

Ot92
 
Ray,

Ik heb een broertje die bezig is met de opleiding 'ict-medewerker' , echter snapt deze oen niks van pc's.
Zou jij hem wat dingen kunnen bijleren?

Met vriendelijke groet,

Ot92
Alt en F4 tegelijk indrukken
 
de-let :D
explojer!


Ook gewoon linker control, rechter alt en zoeken met der pink naar delete..
 
I5? Waarom geen i7?

Ik heb laatst de stock cpu cooler vervangen, dat maakte me dag wel goed zeg... Was ik verdomme 2 uur lang mee bezig :roflol:

Omdat deze serie cpu's net een upgrade heeft gehad + i7 het geld gewoon niet waard is voor wat ik er mee doe. Met deze setup kan ik makkelijk upgraden in de toekomst, wat nog wel even op zich laat wachten :)

Die intel stock cooler is idd kut los te halen, totdat je weet hoe het moet. Heb er laatst ook nog mee gekloot, toen ff youtube filmpje bekeken en 30 sec done :roflol:
 
Omdat deze serie cpu's net een upgrade heeft gehad + i7 het geld gewoon niet waard is voor wat ik er mee doe. Met deze setup kan ik makkelijk upgraden in de toekomst, wat nog wel even op zich laat wachten :)

Die intel stock cooler is idd kut los te halen, totdat je weet hoe het moet. Heb er laatst ook nog mee gekloot, toen ff youtube filmpje bekeken en 30 sec done :roflol:
Laatst m'n cooler voor m'n cpu gebroken. Niet zo duur, maar de reden dat ik hem had is omdat m'n stock cooler een geluid maakt alsof er een draadje tussen zit.

Mobo met cpu van m'n ma stiekem gewisseld met de mijne want ze gebruikt 'm toch nooit. Ze heeft tenminste een mobo met een 1155 socket :roflol:
 
in mn laptop i5 naar i7 geupgrade, maar de koeler trekt dat niet echt :roflol:

maar in een laptop kan je niet de cooler vervangen :(
 
in mn laptop i5 naar i7 geupgrade, maar de koeler trekt dat niet echt :roflol:

maar in een laptop kan je niet de cooler vervangen :(

Je kan hem wel extra koelen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Je kan hem wel extra koelen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

jep dat heb ik inderdaag ook nu, maar komt toch nog richting de 90C op full load. Of iets onderklokken, normaal heb ik de extra rekenkracht niet echt nodig (ja ik kan i7m over and onderklocken op mn laptop :cool:)
 
hahaha ict nerdjes hiero!
 
Back
Naar boven