AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

vieze nerds

wat hebben computeronderdelen met informatiecommunicatietechnologie te maken

wat hebben computeronderdelen met informatiecommunicatietechnologie te maken
Om onderdelen te kopen moet je informatie hebben wat je wilt kopen soms moet je die vragen (communicatie) aan de mensen achter de balie als je hem wilt afrekenen moet je communiceren en je koopt technologie

Om onderdelen te kopen moet je informatie hebben wat je wilt kopen soms moet je die vragen (communicatie) aan de mensen achter de balie als je hem wilt afrekenen moet je communiceren en je koopt technologie
Ben jij expert in het communiceren van informatie d.m.v. technologie?

Omdat deze serie cpu's net een upgrade heeft gehad + i7 het geld gewoon niet waard is voor wat ik er mee doe. Met deze setup kan ik makkelijk upgraden in de toekomst, wat nog wel even op zich laat wachten :)

Die intel stock cooler is idd kut los te halen, totdat je weet hoe het moet. Heb er laatst ook nog mee gekloot, toen ff youtube filmpje bekeken en 30 sec done :roflol:

De stock cooler loshalen was binnen een minuut gedaan, de nieuwe plaatsen ging kut.
Kreeg die 4 schroeven niet op de plek waar ze horen, dus toen maar kracht erop gezet met de hoop dat ie niet stuk ging, toen is het wel gelukt. :roflol:

f**k-yeah.jpg

[Link niet meer beschikbaar]

Ik kan me niet eens herinneren wanneer de cooler van mijn MacBook voor het laatst aansloeg

laatste paar uurtjes werken en dan 2 weken vakantie :D

gister weer lekker boven de 3000 kcals gegeten voor de eerste keer in weken. Lekker gainen weer en vandaag weer lekkere tren neer zetten

Terug
Naar boven