AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • ik las broeken plas


    dat wtf
     
    is het nou precies goed of slecht nieuws dat ik niet meer in mijn broeken pas, die ik een halfjaar geleden gekocht heb? :roflol:

    Als je fatgains hebt gemaakt, dan is het slecht nieuws. :roflol:
     
    • Like
    Waarderingen: Ot92
    Ja, very legit dat hij zn games niet pakt voordat zn vader eroverheen rijdt
     
    Heb dat alleen met een leren motor broek gehad...
    NOU, nieuwe broeken kopen dus..
     
    Even wat healthy tips girls:

    De hele dag wordt ons lichaam blootgesteld aan allerlei giftige stoffen. Niet alleen via eten maar ook via uitlaatgassen en bijvoorbeeld schoonmaakmiddelen. Daarom is het af en toe goed om te ontgiften, zodat al deze afvalstoffen afgevoerd kunnen worden. Een voetenbadje met zeezout is een goede manier om afvalstoffen via je voeten kwijt te raken. Doe 1 of 2 eetlepels zeezout in een voetenbadje met warm water en ga hier 20 minuten met je voeten in zitten. Pak er een tijdschrift of goed kookboek bij (bijvoorbeeld deze :-) ) en maak er een lekker relaxmomentje van.

    5. Reinig jezelf met home made detox-thee
    Het grootste deel van de tijd eet ik zo gezond mogelijk. Maar ik kan ook echt genieten van een avondje uit eten of een keer flink zondigen. Helaas heb ik een maag die bij dit soort momenten al snel protesteert. Dan is deze detox-thee de perfecte oplossing! Wanneer ik zon kopje thee op heb, merk ik meteen dat mijn lichaam aan het werk wordt gezet om alle slechte stoffen af te voeren. En daarna voel ik me altijd beter. Hoe maak je deze detox-thee? Meng gekookt water of kruidenthee (net wat je lekkerder vind) met het sap van een halve citroen en ongeveer 1 cm geraspte gember. Je kunt eventueel ook nog chiazaad en honing toevoegen als je dat lekker vindt! Et voil, een snelle en effectieve mini-detox!
     
    ik moest lachen.

    brb zeezout halen voor mn voetenbadje :o

    MILOU - 25 aug
    Superartikel! Wat een handige tips, ik kijk nu al uit naar je volgende artikel. You go girl! ;)
    REAGEER
    CHARLOTTE - 23 aug
    Well done Laura! X
    REAGEER
    MARGOT - 23 aug
    Wat een handige en originele tips! Leuk!
    REAGEER
    INGRID - 23 aug
    Dat wordt vanavond een lekker voetbadje en een glas detox thee!
    REAGEER
    ANGELA - 23 aug
    Leuke tips! Je ziet de laatste tijd inderdaad echt een omslag bij veel mensen om bewuster te leven en te eten.
    REAGEER
    YVONNE - 23 aug
    Dank je voor de goede tips!
    Ga meteen een meteen citroenen en gember kopen.
    REAGEER
    KEES - 23 aug
    goed idee van het voetenbadje, komt als geroepen. dank je wel
    REAGEER
    JOYCE - 23 aug
    Goh groenten en fruit wassen met Neutral zeep klinkt idd heel raar, maar toch ook wel slim haha!
    REAGEER
    HANNEKE - 23 aug
    Goeie tips!
    Weer wat van geleerd.
    REAGEER
    NATHALIE - 23 aug
    Wat een ontzettend handige tips! En ik had de meeste van deze tips ook nog nooit eerder gehoord!

    Je bent niet de enige
     
    Revalidatie gaat steeds beter. De nekpijn ook, behalve als ik me moet omdraaien tijdens het slapen.
    Deze avond proberen 300 kcal proberen te verbranden op een constante hartslag van 120
     
    wtf mijn zus ging echt weer vol debiel :roflol::roflol::roflol::roflol:

    eerst een hele rant over een vriend van haar vriend die kut is ofzo die 'echt vet privileged is en niks tegen zich heeft. hij is man, blank hetero' wtf

    en toen nog shitstorm over grappen over PMS waarna ze zei dat de enige vrouwen die om dat soort grapjes kunnen lachen vrouwen zijn die 'vrouwenhaat geaccepteerd hebben'

    :roflol:
     
    wtf mijn zus ging echt weer vol debiel :roflol::roflol::roflol::roflol:

    eerst een hele rant over een vriend van haar vriend die kut is ofzo die 'echt vet privileged is en niks tegen zich heeft. hij is man, blank hetero' wtf

    en toen nog shitstorm over grappen over PMS waarna ze zei dat de enige vrouwen die om dat soort grapjes kunnen lachen vrouwen zijn die 'vrouwenhaat geaccepteerd hebben'

    :roflol:

    klinkt als een miscer :roflol:
     
    Back
    Naar boven