AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

ik weet nog de eerste keer dat ik 2 twintigs op de stang deed. Man dat voelde goed :cool: Dat geluid van die twee grote platen die tegen elkaar schoven zal het nooit vergeten (srs).

maar richting 200 lijkt leuker dan het is. Alleen maar veel gesjouw met platen :roflol: En nooit genoeg platen aan het squat rek, moet ik weer naar andere racks lopen en daar wat platen claimen

inb4 verkapte kijk mij eens veel squatten post

Ja heerlijk is dat.
Ik weet nog de eerste keer dat ik 100kg benchte, voelt echt aan als een mijlpaal.

Ja heerlijk is dat.
Ik weet nog de eerste keer dat ik 100kg benchte, voelt echt aan als een mijlpaal.

ja man ikweet nog dat ik voor de eerste keer 400 kg finger curls ging doen voelde echt goed iedereen keek me aan en vroegen of me vriendin nog wel leefde na een vingersessie wat bedoelde ze huh?

gast :roflol:

zeror wat een baas ben je wil ook wil is aan een echte kutje voelen, of is naar mogen kijken zou ik ook al tof vinden

Its over 9000!!!!
(Mijn postcount)

zeror wat een baas ben je wil ook wil is aan een echte kutje voelen, of is naar mogen kijken zou ik ook al tof vinden

Thanks herkuul jij bent ook wel een baas hoor hahagahahha ik heb nog nooit een kutje gezien want vrouwen zijn bang van mijn vingers zijn net gehaktstaven

Net m'n laatste cijfer binnengekregen en dat was een voldoende. Nu dus eindelijk officieel afgestudeerd, harde swek.

Mijn dag is momenteel epic.

Vandaag ging ik naar mijn max deadliften, 90kg maar ademhaling was bij die gewicht normaal en ik kon die grip vast houden.
Verhoogd naar 100 kg en ik heb die x 3 eruit kunnen halen :D.

Ik is blij :D:D:D.

BTW, gewoon raw.

Mijn dag is momenteel epic.

Vandaag ging ik naar mijn max deadliften, 90kg maar ademhaling was bij die gewicht normaal en ik kon die grip vast houden.
Verhoogd naar 100 kg en ik heb die x 3 eruit kunnen halen :D.

Ik is blij :D:D:D.

BTW, gewoon raw.

:roflol:

maar goed gedaan! PR is altijd mooi

goed dat je erbij zet dat het raw is

zie tegenwoordig toch regelmatig 100kg deadlifts in deadlift suit

Tsja ik ben er niet zo gek van al die gadgets.

Deadlift suits, grip handschoenen of die wrap ondersteuning.

Bij mij is het allemaal puur op eigen kracht.

Oja en gewoon overhead grip geen reverse:).

Lol

Overhead grip, f**k man dat ga ik vrijdag ook proberen.

Terug
Naar boven