MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Morgen komt mijn echtgenote terug samen met ons dochtertje, van vakantie en ben net op tijd klaar met het opknappen van de garage. Heb ook een logeerkamer gemaakt, en de slaapkamer van ons dochter is een hello Kitty paradijs geworden met halfhoogslaper met glijbaan en tent er onder gemaakt met een kleiner matrasje. En morgen leveren ze haar tabletje waar ze op vakantie bij haar nicht mee speelde en ze wou dat ook zo graag. She's gonna freak out when she shees her room. HEt is echt zeer mooi geworden.
En dit tijdens het herstellen van een zware operatie. Maar het ging, fysisch voelde ik me niet op mijn limiet zitten en voel ik zelf de zenuwpijn van nek tot pols steeds minder. Dus it's all going great. En vanaf overmorgen vlieg ik terug op de crosstrainer. En binnen 5 dagen krachttrainen met gewichten lichter dan 20 kilo. Kijk er naar uit. Iets minder is dat mijn vrouw te weten is gekomen dat ik geen simpele nekhernia had maar dat het veel erger was en ik haar niet heb verwittigd. Dat zal effe tien seconden stuiven hihihih.

dit

Net even bekeken wat ik volgende week voor vakken krijg in het nieuwe semester.

Ethical hacking & security. Eindelijk weer is een leuk praktijk vak waar ik goed in ben :o

nice. Hoe weet je nu al dat je daar goed in bent trouwens? :rolleyes:

kan na dit jaar nog doorstuderen op Management & security, zit zeker te denken om dat te gaan doen.

goeie

Morgen komt mijn echtgenote terug samen met ons dochtertje, van vakantie en ben net op tijd klaar met het opknappen van de garage. Heb ook een logeerkamer gemaakt, en de slaapkamer van ons dochter is een hello Kitty paradijs geworden met halfhoogslaper met glijbaan en tent er onder gemaakt met een kleiner matrasje. En morgen leveren ze haar tabletje waar ze op vakantie bij haar nicht mee speelde en ze wou dat ook zo graag. She's gonna freak out when she shees her room. HEt is echt zeer mooi geworden.
En dit tijdens het herstellen van een zware operatie. Maar het ging, fysisch voelde ik me niet op mijn limiet zitten en voel ik zelf de zenuwpijn van nek tot pols steeds minder. Dus it's all going great. En vanaf overmorgen vlieg ik terug op de crosstrainer. En binnen 5 dagen krachttrainen met gewichten lichter dan 20 kilo. Kijk er naar uit. Iets minder is dat mijn vrouw te weten is gekomen dat ik geen simpele nekhernia had maar dat het veel erger was en ik haar niet heb verwittigd. Dat zal effe tien seconden stuiven hihihih.

Respect !

Nice yasemine! Cliffs van je blessure?

Feelhouse, voor als je feels hebt maar toch hard wil gaan
http://www.youtube.com/watch?v=4OvpiEilNbs
you're everything i always longed for, everything i always wantedddd...everything everything everything
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dit en wat rauwe drum and bass gvd wat lekker:heart:
[Link niet meer beschikbaar]

-

Laatst bewerkt:

Ben je alweer vrij nadat je het vriendje van je nicht verbouwd heb?

Derren Brown is echt geniaal

vandaag trennen met mij schatje aron :$

Na maanden denken en filosoferen, eindelijk de perfecte comeback gevonden op Ruud0111's irritante ''wie ben jij?''.

Pleister die zit te haten op contest deelnemers nadat hij zelf uit de contest is gestapt want: Ik beoordeel me fysiek liever zelf dan dat ik andere mensen mijn fysiek laat beoordelen.

:roflol:

Terug
Naar boven