MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Smaakt dat wel goed dan?

Ik mixte gister 1 schepje whey met een bakje kwark, wat was dat vies man.
Bakje zo de prullenbak in gemikt. :roflol:

das echt genieten man. nutella hazelnoot whey in een bak kwark en je hele dag is goed

iemand suggesties hoe snel/smakelijk havermout weg te krijgen? mengde vanmorgen 200 gram met beetje water maar ging bijna over mijn nek op gegeven moment

Ultra fine oats.. 150g oats, 50g whey, 300ml melk, 15 ml lijnzaad olie.. Ff shaken, 5 min laten staan, nog x shaken en drinken maar.

850 kcal ofzo

Gadverdamme.. Waarom niet een schep whey voor de smaak? :p melk en siroop...

weet je wel niet hoe lekker dat is? Zo maakt ik ook mn eiwit shakes: whey (smaak neutraal), 400ml melk, 250 ml griekse yoghurt en dan limo. Dat is echt godelijk lekker.
Er gaat niets boven echte suiker ipv smaakstoffen en zoetstoffen :o Daarnaast weet ik niet of ik goed tegen kunstmatige zoetstoffen kan ipv migraine.

weet je wel niet hoe lekker dat is? Zo maakt ik ook mn eiwit shakes: whey (smaak neutraal), 400ml melk, 250 ml griekse yoghurt en dan limo. Dat is echt godelijk lekker.
Er gaat niets boven echte suiker ipv smaakstoffen en zoetstoffen :o Daarnaast weet ik niet of ik goed tegen kunstmatige zoetstoffen kan ipv migraine.

Nee die smaak sensatie heb ik nog nooit mogen ervaren meaantje, lijkt me niet zo lekker

Nee die smaak sensatie heb ik nog nooit mogen ervaren meaantje, lijkt me niet zo lekker

Ik heb ook een hele goede smaak sensatie voor je die je mag ervaren.

Me ma kan heel lekker koken, hierbij nodig ik je uit om een avondje bij ons te komen eten.

doe eens. Echt heel erg lekker (srs). Moet je natuurlijk wel de echte karvan cevitan limo hebben. En liefste aardbei/framboos/bosvrucht :o Is wel 800 kcals alleen :roflol:

iemand suggesties hoe snel/smakelijk havermout weg te krijgen? mengde vanmorgen 200 gram met beetje water maar ging bijna over mijn nek op gegeven moment

Havermout is ook bah. Ik eet al jaren lang elke ochtend brinta met water en whey en dit warm ik op in de microgolf. Heerlijk.

3e blokje karma binnen :heart:

Havermout is ook bah. Ik eet al jaren lang elke ochtend brinta met water en whey en dit warm ik op in de microgolf. Heerlijk.

moet nog eerst van de 3 kilo havermout in de kast af, zit te denken aan een havermout infuus. ook handig met het verdelen van de carbs over de dag.

Dagje op het strand, beenham en friet gegeten, super chille train gezet.

Is dit de leefeh.

doe eens. Echt heel erg lekker (srs). Moet je natuurlijk wel de echte karvan cevitan limo hebben. En liefste aardbei/framboos/bosvrucht :o Is wel 800 kcals alleen :roflol:

En daarnaast zeker een stapel witte boterhammen met pinda's en spinazie?

nee bedankt jeff

Terug
Naar boven