- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
Werkt koffie bij jou ook zo laxerend?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

omg die man op het laatst! Met die afgehakte voet enzo, eigenlijk kun je dat toch niet maken bij vreemde mensen.
(politie bellen of iets dergelijke)Crossfit is voor echte mannen, zuivere body building voor narcisten die met hun lichaam niets kunnen. Daarmee bedoel ik de body builders die nooit eens baantjes zwemmen, lopen of bergjes gaan op fietsen. En onze beroemde pseudo wetenschappers Cools en Galen. De eersten om te lachen met de crossfitters maar ik zou hun fysieke prestaties wel is willen zien.

Ik vraag me nu net af waar de prioriteiten liggen met crossfit. Het is de enige sport met krachttraining waarbij enige vorm van specificiteit volledig ontbreekt. Ik weet niet meer wie het zei, ik dacht Jose Antonio, maar het enige waar Crossfit je voor traint, is Crossfit.kun je roflollen, maar hij heeft wel een puntje.
ligt er wel maar net aan waar je je prioriteiten legt..

Hi Joost,
De nieuwe gaat vandaag mee met DHL.
Met vriendelijke groet,
Was je 24 karaats dildo met multi-roterende ballen, carbonfiber versterkte schaft en silicone-hydrogel gecoate eikel voor extra zuurstof doorlating weer niet gelevered

Was je 24 karaats dildo met multi-roterende ballen, carbonfiber versterkte schaft en silicone-hydrogel gecoate eikel voor extra zuurstof doorlating weer niet gelevered

I am invent
Haha zeker, en je kontje ook als je hem eenmaal probeert!
Krijg kleine p**mel van anabolensaus
Met of zonder mach2Was je 24 karaats dildo met multi-roterende ballen, carbonfiber versterkte schaft en silicone-hydrogel gecoate eikel voor extra zuurstof doorlating weer niet gelevered