AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • Hoe mach 2 is schat vroem weet ik niet. Ik heb wel een idee hoe G-krachten voelen.

    Volledige naverbrander aan en met mach 2 vol door de binnenste endeldarmbocht gevolgd door een paar flinke s-bochten gelegen op het dunnedarmparcour. Vroem schat.
     
    Swek, 5x200 conventional DL PR getrokken, 3x200 van vorige week al weer snel verbroken lol.
     
    602927ee63977372633cc33d68549f20.png


    ---------- Toegevoegd om 23:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:17 ----------

    61a55aaae89817922833c359b17f215f.png


    ---------- Toegevoegd 6 September 2014 om 01:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst 5 September 2014 om 23:24 ----------

    351755d57510763177036f922f3ff7d6.png


    lyle houdt het altijd classy
     
    Nog aan het nagenieten van het feest op m'n werk gister. Het was weer de moeite :o
     
    Nog mensen meeten in tilburg vandaag?
     
    Weekend alleen thuis woeehoeee rust
     
    nax op Dl was 180, vandaag 190 en 200 getrokken :D
     
    Debielen van het CJIB die mijn bezwaar afwijzen terwijl ik duidelijk in de brief gezet had dat ik mijn bezwaar wilde formuleren aan de hand van het proces verbaal gemaakt door de politie die avond. Dat ze mij die op konden sturen (WOB verzoek) danwel uitstel wilde geven voor het bezwaar maken totdat het PV binnen was bij de advocaat en ik dan 3 bezwaren in 1 keer kon formuleren en indienen.

    Nog een paar weken wachten en dan maar een brief sturen dat ze niet binnen wettelijke termijn geantwoord hebben op mijn vraag en het verzoek de boete te verscheuren :roflol:
     
    Debielen van het CJIB die mijn bezwaar afwijzen terwijl ik duidelijk in de brief gezet had dat ik mijn bezwaar wilde formuleren aan de hand van het proces verbaal gemaakt door de politie die avond. Dat ze mij die op konden sturen (WOB verzoek) danwel uitstel wilde geven voor het bezwaar maken totdat het PV binnen was bij de advocaat en ik dan 3 bezwaren in 1 keer kon formuleren en indienen.

    Nog een paar weken wachten en dan maar een brief sturen dat ze niet binnen wettelijke termijn geantwoord hebben op mijn vraag en het verzoek de boete te verscheuren :roflol:

    stoer man
     
    Back
    Naar boven