XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

I pod shuffle gekregen van de LOI, ding is maar half zo groot als me avater hier ;p

I pod shuffle gekregen van de LOI, ding is maar half zo groot als me avater hier ;p

Zo'n nieuwe met touchscreen?

OT:

Tentamen ging erg goed!

En verder heb ik na lange tijd niet gedeadlift te hebben (onderrug problemen) net 6x100kg gepakt :) that definatly made my day!

chill dagje vandaag.

dat is geen muziek voor een pitbull

man the **** up!

dat mijn vriend is kalmerende muziek

Zo'n nieuwe met touchscreen?

OT:

Tentamen ging erg goed!

En verder heb ik na lange tijd niet gedeadlift te hebben (onderrug problemen) net 6x100kg gepakt :) that definatly made my day!
nej deze maar dan is dat witte cirkeltje met die + en die - zwart
mp3-apple-2g-ipod-shuffle-productfoto-groot.gif

en hij is maar 3 bij 3 (cm)

---------- Toegevoegd om 19:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:32 ----------

spaans voor beginners (spoedcursus)

voor de spaanse chicks, wjz ;)

Laatst bewerkt:
Mn ex aan het huilen gemaakt. 50 euro gekregen van een mooie dame omdat ik voor haar poseerde op de bus; nieuwe supps besteld. Dik feestje morgen, ik ben barman ;).

EN 3 dates gefixt al met lekkere dames ;)

Mn ex aan het huilen gemaakt. 50 euro gekregen van een mooie dame omdat ik voor haar poseerde op de bus; nieuwe supps besteld. Dik feestje morgen, ik ben barman ;).

EN 3 dates gefixt al met lekkere dames ;)
Dus nog niet in de gevangenis beland?

hell yeah

---------- Toegevoegd om 20:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:21 ----------

weten ze dat je soms mentaal niet 100% bent , of valt het niet op?

grtz
sssst niks van zeggen xD

---------- Toegevoegd om 20:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:21 ----------

Dus nog niet in de gevangenis beland?

over 3 maanden voorkomen ; in april dus... hehe nog even genieten van het leven he

Goeie buikspieren + cardiodag gehad..!! Feel the burn!

hell yeah

---------- Toegevoegd om 20:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:21 ----------

sssst niks van zeggen xD

---------- Toegevoegd om 20:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:21 ----------

over 3 maanden voorkomen ; in april dus... hehe nog even genieten van het leven he

haha totdat je in een psychose beland als ze op je pik zit

FUAAAAAARRRRRKKKKKKKKKKK

someone call 911

Terug
Naar boven