Russian Bear
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 243
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
I pod shuffle gekregen van de LOI, ding is maar half zo groot als me avater hier ;p
that definatly made my day!I pod shuffle gekregen van de LOI, ding is maar half zo groot als me avater hier ;p

omdat ik een soort loslopende pitbull ben zonder

omdat ik een soort loslopende pitbull ben zonder
---------- Toegevoegd om 19:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:20 ----------
http://www.youtube.com/watch?v=N9SZaOJEWXU&playnext=1&list=PLC1458E4CA2F2D526
life is good broskis

nej deze maar dan is dat witte cirkeltje met die + en die - zwartZo'n nieuwe met touchscreen?
OT:
Tentamen ging erg goed!
En verder heb ik na lange tijd niet gedeadlift te hebben (onderrug problemen) net 6x100kg gepaktthat definatly made my day!
spaans voor beginners (spoedcursus)

mep je zo kapot jongeik dacht ff dat je cool was, door die pillen enzo, maar toen zag ik de muziek eronder: you're just a p*ssy![]()
youre a godMn ex aan het huilen gemaakt. 50 euro gekregen van een mooie dame omdat ik voor haar poseerde op de bus; nieuwe supps besteld. Dik feestje morgen, ik ben barman.
EN 3 dates gefixt al met lekkere dames![]()
Mn ex aan het huilen gemaakt. 50 euro gekregen van een mooie dame omdat ik voor haar poseerde op de bus; nieuwe supps besteld. Dik feestje morgen, ik ben barman.
Dus nog niet in de gevangenis beland?Mn ex aan het huilen gemaakt. 50 euro gekregen van een mooie dame omdat ik voor haar poseerde op de bus; nieuwe supps besteld. Dik feestje morgen, ik ben barman.
hell yeah
sssst niks van zeggen xDweten ze dat je soms mentaal niet 100% bent , of valt het niet op?
grtz
hell yeah
---------- Toegevoegd om 20:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:21 ----------
sssst niks van zeggen xD
---------- Toegevoegd om 20:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:21 ----------
over 3 maanden voorkomen ; in april dus... hehe nog even genieten van het leven he
spaans voor beginners (spoedcursus)
voor de spaanse chicks, wjz![]()