MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Cheaten = Valsspelen is het heimelijk overtreden van de regels van een [Link niet meer beschikbaar] of [Link niet meer beschikbaar] om zo de uitslag te manipuleren.

ik ga verder de discussie niet aan. ik mag hopen dat je begrijpt wat ik bedoel met cheaten.

mijn dag werd vandaag goedgemaakt door een blondje die ik in de trein tegenkwam.. en spontaan naast me kwam zitten en tegen me praatte.. en niet eens over de trein.. maar echt doelgericht als ben je single blah blah blah... got her phone number;) en als afscheid een dikke zoen:P... sjah 2 uur in de klere trein gezeten.. but she made my day;)

als ik foto heb post ik dr ff:)

Dat ik net wakker werd van de honger!:woot:

Geen spierpijn na deadlift day after :D!

mijn dag werd vandaag goedgemaakt door een blondje die ik in de trein tegenkwam.. en spontaan naast me kwam zitten en tegen me praatte.. en niet eens over de trein.. maar echt doelgericht als ben je single blah blah blah... got her phone number;) en als afscheid een dikke zoen:P... sjah 2 uur in de klere trein gezeten.. but she made my day;)

nice, we wachten op de pics brah

wor nauw maar snel wakker anders mis je de halte

:roflol: aantal dingen besteld, sturen ze me iets op wat 100x beter is dan wat ik had besteld (voor dezelfde prijs)

:roflol: aantal dingen besteld, sturen ze me iets op wat 100x beter is dan wat ik had besteld (voor dezelfde prijs)
Waar? :cool:

Ik heb nog niet gejunkt deze week, denk er over na om naar de AH om de hoek te gaan en een lekkere volkoren halfje tijgerbrood en 30+ kaas te kopen en hiervan een lekkere tosti te maken in de pan op een laag vuurtje zo lang dat het brood heerlijk knapperig is en als je de boterhammetjes van elkaar af trekt is de kaas gelijkmatig gesmolten.
(We hebben nog geen tosti-ijzer helaas).

Smullen maar! (ik hou niet van ham)

900 euro schadevergoeding toegewezen gekregen :)

heerlijke spierpijn in mn traps

Najib Amhali in de winkel gehad met zijn hele entourage, was wel leuk eigenlijk. :D

Hahaha dat kind dat gesmackt wordt!!! xD
wat een gejank

das dan pas sinds net, wnt kwartier geleden ofzo deed hij het nog.

Dat ik steeds meer aderen begin te zien:p:)

Ik ben bijna klaar met mijn studie, yay! En 1 maart mag ik pas met mijn stage beginnen dus ik heb lekker vrij + HEEL veel tijd om te sporten :-).

Terug
Naar boven