AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Heel verleidelijk....:rolleyes: Nee outdoor trekt me niet zo, verkeerde seizoen daarvoor.

Niet gaan b**chen nou hoor....:sad:

---------- Toegevoegd om 23:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:42 ----------

:roflol: je zou me na een paar biertjes moeten zien
oh wait mag geen alcohol drinken natuurlijk:o

Die spoiler brah, ik ging strak hier!:haha:

Nee ik zet gewoon 1000mg per week.:trollface:

dat is cheaten. ik moet heel eerlijk toegeven dat ik ook wil cheaten, alleen geen idee hoe ik aan het spul kom. maar drugs are bad, dus begin ik er voorlopig nog niet aan.

ik heb naturel nog veel te gainen :)

:roflol: je zou me na een paar biertjes moeten zien
oh wait mag geen alcohol drinken natuurlijk:o
Sexy pose hoor! :cool:

Binnenkort ga ik een dagje met mijn lieve moeder op stap, en het word een verassing waar we heen gaan. En ik hou van leuke verassingen!
Lening van mijn broer teruggekregen, bestelling geplaatst bij XXL... yeah baby! En vanavond lekker een filmpje kijken, weet nog niet welke. Love-it!

En morgenochtend sporten!!! Whoehoe life's good!

dat is cheaten. ik moet heel eerlijk toegeven dat ik ook wil cheaten, alleen geen idee hoe ik aan het spul kom. maar drugs are bad, dus begin ik er voorlopig nog niet aan.

ik heb naturel nog veel te gainen :)

Het is geen cheaten zolang je het voor jezelf doet:rolleyes:

Sexy pose hoor! :cool:

Binnenkort ga ik een dagje met mijn lieve moeder op stap, en het word een verassing waar we heen gaan. En ik hou van leuke verassingen!
Lening van mijn broer teruggekregen, bestelling geplaatst bij XXL... yeah baby! En vanavond lekker een filmpje kijken, weet nog niet welke. Love-it!

En morgenochtend sporten!!! Whoehoe life's good!

ik heb nog wel een leuke verrassing voor jou :eyebrow:

Hoop blije mutsen in dit topic at the moment btw...

agree

Deze discussie nu gewoon niet starten aub, zinloze zaak imo.

je kunt er over discussiëren tot we allebei een ons wegen. dit is gewoon een mening. over.

edit: ik was helemaal niet opzoek naar een discussie, ik wou gewoon even mijn mening delen :rolleyes: no hard feelings brah?!

heyyyyyyyyyy hoooooooooooooooo

bullshit. aas is cheaten zolang je nog niet op de naturel grens zit

Cheaten = Valsspelen is het heimelijk overtreden van de regels van een [Link niet meer beschikbaar] of [Link niet meer beschikbaar] om zo de uitslag te manipuleren.

Terug
Naar boven