MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

die bavaria citroen en framboos toestand is wel lekker.
mja smaakt ook niet naar bier en is zoet :o

radler 0.0 is ook goed, had zaterdag ook bavaria witbier 0.0. Was ok

---------- Toegevoegd om 17:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:39 ----------

jij drinkt het omdat je gay bent toch.

niet doorvertellen aub
 
funny-11.gif

funny-17.gif
 
Heerlijk productieve studiedag op een dag dat ik normaal nooit wat doe, daarnaast het lekkerste stuk vlees gegeten van wat ik ooit zelf heb gemaakt (ribeye steak, precies goed). Straks nog even trainen dan wellicht de waterpijp nog even aanslingeren met een koude heineken erbij om het weekend af te sluiten.

/dear diary
 
Heerlijk productieve studiedag op een dag dat ik normaal nooit wat doe, daarnaast het lekkerste stuk vlees gegeten van wat ik ooit zelf heb gemaakt (ribeye steak, precies goed). Straks nog even trainen dan wellicht de waterpijp nog even aanslingeren met een koude heineken erbij om het weekend af te sluiten.

/dear diary

leef de leef
 
Warm bad als je spierpijn hebt.
Hmmmmmm...
 
Warm bad als je spierpijn hebt.
Hmmmmmm...

Ik heb ook spierpijn.

Mag ik er gezellig bij komen zitten?
Inb4 me bad is te klein voor 2 personen :roflol:
 
  • Like
Waarderingen: Ot92
Ik heb ook spierpijn.



Mag ik er gezellig bij komen zitten?
Inb4 me bad is te klein voor 2 personen :roflol:


Mag dat wel van je mama?
 
  • Like
Waarderingen: Ot92
ik kan best leven met low carb dagen waar ik 200 gram vet naar binnen mag werken :)
 
2 weken zonder spalkje
yeaaaaaaah
 
wtf dat eerste wijf ook

no shame
 
Dat ik deze parel nog niet eerder had gezien :roflol:

Deze keer blast en cruise. Kan mededelen dat na een jaar on geweest te zijn met uitschieters van 1.000-1.500mg test mijn waardes niet meer zo zij geworden als ze ooit waren. Dus ik ga zeker niet meer off huisarts vond het een wonder dat het lichaam nog zo goed hersteld was maar om niet last te gaan krijgen lage waardes blast en cruise ik nu dus
 
Back
Naar boven