XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

unstoppable oppelepop bij body en fit en ik heb nog 4,5 pot staan

1 vd laatste potten unstopable gekocht

Verjaardag
Verrassing van vriendin
Gaan rijden met nieuwe Ducati Monster 821 (normaal Panigale 899 maar die was in de prak gereden door vorige klant :roflol: )

feelsgood

n6q6mt.jpg

21e85tt.jpg

goede bicep

oja en mooie moter :D

10x155 deadlift pr.

nieuw levensdoel, ga hoody van de deadlifts worden.

Woej pc weer gemaakt :)

Voeding was stuk

Morgen week naar Schotland. See ye efter!

• Like
Waarderingen: mat
Wij als politie zorgen voor een veilige omgeving bij, in dit geval, een gaslek. Ik neem aan dat dit voor iedereen duidelijk is. Het had net zo goed een plaats delict of iets anders geweest kunnen zijn waarbij we voor een afzetting moesten zorgen. Wat overduidelijk niet voor iedereen duidelijk is, is wat het nou eigenlijk betekent wat op het lint staat wat wij overal braaf spannen. Laten we de zaak eens even gaan ontleden (zie afbeelding) :

- Politie
- Niet betreden

Op zich redelijk duidelijk lijkt mij. Een boodschap van de politie voor degene die tegen het lint aan loopt, dat deze persoon hier niet doorheen kan of mag. Om de een of andere voor mij onbekende reden gebeurt er in de grijze massa in hoofden van veel mensen iets waardoor ze voor zichzelf weten te rechtvaardigen dat dit niet voor hun geldt. Werkelijk een uitzonderlijk en voor mij onbegrijpelijk fenomeen. Terwijl er braaf 30 mensen voor een lint staan te wachten tot de boel vrij wordt gegeven zijn er nog steeds mensen die menen dat zij wel door mogen (meestal dus als die politieagent net even niet kijkt). Ik snap dat iedereen belangrijke zaken te doen heeft; naar school, naar het werk, afspraak in het ziekenhuis, etcetera. Maar dit lint hangt er niet voor niks. En het is werkelijk te gek voor woorden dat er bij een paar meter lint 2 politieagenten moeten staan omdat het anders 1 grote bende wordt.

Tot slot wil ik jullie de opmerking van de dag niet onthouden : '' Had geur dit gisteren neat aan kinnen kondigen det het vandaag hiej aafgesloate zou zien ?''.
hahahaha die kut wouten toch altijd :o

Terug
Naar boven