- Waardering
- 12.370
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 135kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

gaat echt lekkernice weer 5kg erbij, goed bezig. 200kg is close voor je
nice weer 5kg erbij, goed bezig. 200kg is close voor je
mooie deadsgaat echt lekker
10x 155 lukt mij denk ik niet. Maar 200 moet wel lukken hoor.
ga vrijdag maxen denk ik. hoop 200 te halen
dankje ik vind jou ook mooi

1x165 kg op 31 juli.
mocht ik 200 kg halen zou dat dus 35 kg winst zijn in ruim 1,5 maand![]()
nee kon nog easy 20 kg bij maar ik dacht laat ik maar niet teveel gains maken vandaag.
hahahaha die kut wouten toch altijdWij als politie zorgen voor een veilige omgeving bij, in dit geval, een gaslek. Ik neem aan dat dit voor iedereen duidelijk is. Het had net zo goed een plaats delict of iets anders geweest kunnen zijn waarbij we voor een afzetting moesten zorgen. Wat overduidelijk niet voor iedereen duidelijk is, is wat het nou eigenlijk betekent wat op het lint staat wat wij overal braaf spannen. Laten we de zaak eens even gaan ontleden (zie afbeelding) :
- Politie
- Niet betreden
Op zich redelijk duidelijk lijkt mij. Een boodschap van de politie voor degene die tegen het lint aan loopt, dat deze persoon hier niet doorheen kan of mag. Om de een of andere voor mij onbekende reden gebeurt er in de grijze massa in hoofden van veel mensen iets waardoor ze voor zichzelf weten te rechtvaardigen dat dit niet voor hun geldt. Werkelijk een uitzonderlijk en voor mij onbegrijpelijk fenomeen. Terwijl er braaf 30 mensen voor een lint staan te wachten tot de boel vrij wordt gegeven zijn er nog steeds mensen die menen dat zij wel door mogen (meestal dus als die politieagent net even niet kijkt). Ik snap dat iedereen belangrijke zaken te doen heeft; naar school, naar het werk, afspraak in het ziekenhuis, etcetera. Maar dit lint hangt er niet voor niks. En het is werkelijk te gek voor woorden dat er bij een paar meter lint 2 politieagenten moeten staan omdat het anders 1 grote bende wordt.
Tot slot wil ik jullie de opmerking van de dag niet onthouden : '' Had geur dit gisteren neat aan kinnen kondigen det het vandaag hiej aafgesloate zou zien ?''.