XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

diepere squats dan 90% van dbb :trollface:

Wat een held.

Vanaf morgen weer knallen in de gym

Best wel trots op mezelf aangezien ik vorige week zwaar door de rug ben gegaan, lag zelfs de eerste 2 dagen in bed. Nu na minder dan een week bijna volledig hersteld, terwijl de meeste er zo'n maand uit liggen.

Ik keek gister avond een powerlifting documentaire (Power Unlimited heet het volgens mij). Daarin krijgt iemand (ja ik weet de naam niet meer) de rechterkant van de bar bij benchpress op zijn gezicht omdat de rechter spotter te ver weg stond om hem op te vangen. Kreeg wel even rillingen ervan :angstig:
Als dat bij mij gebeurt dan heb ik misschien een blauw plekje, maar hij had er best veel gewicht op hangen:( 20 hechtingen zeiden ze, afgevoerd naar ziekenhuis, meer hebben ze er niet over gezegd

voor geinteresseerde trouwens (dit maakt mijn dag niet goed :x )

http://www.youtube.com/watch?v=SnkyhKRiKmU

Vanaf 35:00
Ze filmen eigenlijk iemand anders (wordt later ook duidelijk) maar het ongeluk staat wel op beeld dus.

ook een keer een filmpje gezien van iemand die in pak squat maar tijdens de lift gaat opeens zn pak kapot. Echt niet pretig om te zien :(

Van die foto's met een hoek van vrede

Zo effe flink cheaten, home made burgers met een biertje erbij, een sake, een espresso met een whisky d'r naast en dadelijk westmalle tripel die koud ligt te worden! Dan maar in een keer goed fout!

Laatst bewerkt:
Gisteren meest epische cheatmeal gehad bij ABC in Velp. Vandaag heerlijke training gehad.

Vandaag weer verder met de cut richting januari! 5% moet er vanaf!

Stats nu dan?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hihi

want kittens

Maar eens naartoe gaan dan op cheatday!

Ja je bent de 2e in 1 week tijd die er over begint en had er nog nooit van gehoord. Ik ga de plannen maken

Ik kende het ook niet, kom uit tukkerland dus Velp ligt niet echt om de hoek, maar met een vent in Nijmegen leer je het wel kennen.

---------- Toegevoegd om 19:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:38 ----------

Maar eens naartoe gaan dan op cheatday!

Zeker doen! en echt met flinke honger naar toe!

verhaal dat mn zus vandaag vertelde:

Een man in dordrecht was boos geworden op de gemeente. Vervolgens besloot hij de hele dag door brieven te sturen naar de gemeente. De gemeente is wettelijk verplicht al deze brieven te beantwoorden. Door deze stroom aan brieven moest de gemeentje 2 nieuwe full time mede werkers aannemen :roflol:

gvd wat zijn dat soort mensen bazen

Trainingen gaan weer de goede kant op. Schouders strict nu op all time sterkst en dat op 111kg bw ipv 115kg

Terug
Naar boven