Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

verhaal dat mn zus vandaag vertelde:

Een man in dordrecht was boos geworden op de gemeente. Vervolgens besloot hij de hele dag door brieven te sturen naar de gemeente. De gemeente is wettelijk verplicht al deze brieven te beantwoorden. Door deze stroom aan brieven moest de gemeentje 2 nieuwe full time mede werkers aannemen :roflol:

gvd wat zijn dat soort mensen bazen

dit soort verhalen neem ik altijd met een korreltje zout :o

Een man in dordrecht was boos geworden op de gemeente. Vervolgens besloot hij de hele dag door brieven te sturen naar de gemeente. De gemeente is wettelijk verplicht al deze brieven te beantwoorden. Door deze stroom aan brieven moest de gemeentje 2 nieuwe full time mede werkers aannemen :roflol:

Jammer dat jij, ik en die 2 nieuwe full time medewerkers die gast zijn bijstandsuitkering betalen. Wel goed tegen de werkloosheid aan de andere kant, mixed feelings.

dit soort verhalen neem ik altijd met een korreltje zout :o

pas maar op voor je bloeddruk enzo

Als ik nu een jongen was zou ik een opmerking kunnen maken over wat ze wel zuigt

Maar helaas

:roflol:

ah je maakt de opmerking dus wel :rolleyes:

maar durft het niet en daarom deze dek mantel!!

:trollface:

mijn zus is een heel net meisje hoor!!

Can disconfirm

Lekker train gezet

Ub gains gaan goed

• Like
Waarderingen: Ot92

Ik dacht al, bekend verhaal. Maar is dus dezelfde man.

Het is zo verschrikkelijk irritant, maar hij heeft er gewoon recht op. Hij begon met allerlei verzoeken sturen om de openbare stukken te krijgen voor allemaal gare besluiten van de gemeente. Bijvoorbeeld het verbouwen van een speeltuintje of het plaatsen van een bushokje, maar dan belachelijk veel. Informatie waar je niks aan hebt, maar om de "democratische rechtstaat" te waarborgen moet de gemeente aan deze verzoeken voldoen. Want stel je hebt de stukken echt nodig? Dan moet je ze kunnen krijgen.

Ik wist dat die toen een quotum had gekregen van max aantal verzoeken per maand. Wel geniaal dat die er schijt aan heeft :roflol:
Van mij mogen ze hem alleen wel serieus vast zetten tot die die boete heeft betaald. Voor 3 ton is dat alleen best lang..

07.00 cardio zit er weer op

dat endomorph struggles

Terug
Naar boven