JdT
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 56
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vanaf morgen weer knallen in de gym
Best wel trots op mezelf aangezien ik vorige week zwaar door de rug ben gegaan, lag zelfs de eerste 2 dagen in bed. Nu na minder dan een week bijna volledig hersteld, terwijl de meeste er zo'n maand uit liggen.
WauW ik zou me er laten inschrijven.Weer als enige in de sportschool en sportschool eigenaar weet nu mijn naam en zegt hoi Rilakkuma en doeiii rilakkuma en dat vind ik eigenlijk wel leuk
Zegt hij echt RilakkumaWeer als enige in de sportschool en sportschool eigenaar weet nu mijn naam en zegt hoi Rilakkuma en doeiii rilakkuma en dat vind ik eigenlijk wel leuk
sportschooleigenaar van sportschool waar ik nu net een maandje sport kent me als die gast die altijd de barbell hard laat vallen met het deadliften![]()

mij kent ie volgens mij als die gast die nooit clipjes gebruikt. Ga niet bij een 50kg military press clipjes doen of gewoon 100kg opwarmen squat, komt ie naar me toe, waarom gebruik je geen clipjes. Doet ie volgens mij altijd voornamelijk bij mij![]()
Zou gewoon al de clipjes op je lege halter doen
Of nog beter
ALLE clipjes op je lege halter doen
Sorry ben even met mn setje bezig. Volgende keer laat ik die halter wel acuut uit mn handen donderen.
dan komt die gast midden in een setje naar me toe, h wil je clipjes er op doen. Ben gewoon met mn setje bezig dus reageer niet. Zegt die gast: Hallo?!?!.Sorry ben even met mn setje bezig. Volgende keer laat ik die halter wel acuut uit mn handen donderen.
mij kent ie volgens mij als die gast die nooit clipjes gebruikt. Ga niet bij een 50kg military press clipjes doen of gewoon 100kg opwarmen squat, komt ie naar me toe, waarom gebruik je geen clipjes. Doet ie volgens mij altijd voornamelijk bij mij![]()