XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

nieuwe pr op deadlift

Vanaf morgen weer knallen in de gym

Best wel trots op mezelf aangezien ik vorige week zwaar door de rug ben gegaan, lag zelfs de eerste 2 dagen in bed. Nu na minder dan een week bijna volledig hersteld, terwijl de meeste er zo'n maand uit liggen.

Zwaar klote is dat. Paar jaar geleden spit gehad, toen inderdaad echt een week plat gelegen stoned van de diazepam. Begin dit jaar weer gehad maar in mindere mate, was toen ook met 2-3 dagen redelijk weg.

Hnnng

Voelde me vandaag nogal moe, en morgen vallen de eerste 2 lessen uit :) Lekkor uitslapen

Weer als enige in de sportschool en sportschool eigenaar weet nu mijn naam en zegt hoi Rilakkuma en doeiii rilakkuma en dat vind ik eigenlijk wel leuk

als enige?? naaaisss

sportschooleigenaar van sportschool waar ik nu net een maandje sport kent me als die gast die altijd de barbell hard laat vallen met het deadliften :(

sportschooleigenaar van sportschool waar ik nu net een maandje sport kent me als die gast die altijd de barbell hard laat vallen met het deadliften :(

mij kent ie volgens mij als die gast die nooit clipjes gebruikt. Ga niet bij een 50kg military press clipjes doen of gewoon 100kg opwarmen squat, komt ie naar me toe, waarom gebruik je geen clipjes. Doet ie volgens mij altijd voornamelijk bij mij :mad:

mij kent ie volgens mij als die gast die nooit clipjes gebruikt. Ga niet bij een 50kg military press clipjes doen of gewoon 100kg opwarmen squat, komt ie naar me toe, waarom gebruik je geen clipjes. Doet ie volgens mij altijd voornamelijk bij mij :mad:

Zou gewoon al de clipjes op je lege halter doen

Of nog beter

ALLE clipjes op je lege halter doen

Zou gewoon al de clipjes op je lege halter doen

Of nog beter

ALLE clipjes op je lege halter doen

dan komt die gast midden in een setje naar me toe, h wil je clipjes er op doen. Ben gewoon met mn setje bezig dus reageer niet. Zegt die gast: Hallo?!?!. :roflol: Sorry ben even met mn setje bezig. Volgende keer laat ik die halter wel acuut uit mn handen donderen.

inb4

http://www.youtube.com/watch?v=c-VM0IOJaRs&list=UUsx8sNEroKJaCkrJ9OSeANQ

:o

was ze hier vergeten

normaal gebruik ik bij 3+ plaat altijd clipjes.

maar 50kg MP kom op dat is niet eens 1 plaat...

dan komt die gast midden in een setje naar me toe, h wil je clipjes er op doen. Ben gewoon met mn setje bezig dus reageer niet. Zegt die gast: Hallo?!?!. :roflol: Sorry ben even met mn setje bezig. Volgende keer laat ik die halter wel acuut uit mn handen donderen.

Zou meteen de halter laten vallen en hem aankijken

%20in_your_house%20raised_eyebrow%20st._valentine%27s_day_massacre%20sunglasses%20the_rock%20wwf.png

En dan later wat druppels water over zijn bureau gooien

mss komt t doordat je er uitziet alsof je die gewichten niet baas kan :p

t*ring die video :roflol:

bij mij is mijn eigen rack een x uit elkaar gedonderd door gelijk soort incident, lekker gat in de muur:roflol:

Tsja, geen wonder dat ie naar je toeloopt elke keer als je er geen klemmen op hebt :roflol:

whahahahahahah die video :roflol:

Gewoon pijnlijk om die vid te zien hahaha. Gast op t einde ook :roflol:

die dude rechts idd :roflol:

''wtf''

Terug
Naar boven