Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

2e774926_91F0KBr.gif
 
Toen ik hoorde dat het offerfeest en dierendag op zaterdag 4 oktober dit jaar vallen, ultra ironisch :D
 
Toen ik hoorde dat het offerfeest en dierendag op zaterdag 4 oktober dit jaar vallen, ultra ironisch :D

Laten de de offerende mensen ook maar meteen offeren dan. Voor de goedheid ofzo

en nog gefeliciteerd?
 
Toen ik hoorde dat het offerfeest en dierendag op zaterdag 4 oktober dit jaar vallen, ultra ironisch :D

ja want onze vleesindustrie ligt met dierendag ook altijd plat
 
Zelf een nieuwe spiegel aan de auto gemonteerd. Ben totaal niet technisch enzo dus ben stiekem wel trots hihihi
 
Ader op mijn rechter delt :D
 
Boze klant aan de lijn.
Probeer hem te kalmeren
Krijg 'FUCK A DUCK - NEUK EEN EEND' naar mijn hoofd geslingerd.


fin.
 
Boze klant aan de lijn.
Probeer hem te kalmeren
Krijg 'FUCK A DUCK - NEUK EEN EEND' naar mijn hoofd geslingerd.


fin.

Heb je wel gezegd dat hij het resultaat is van 4 biljoen jaar evolutie en dat hij zich er naar moet gedragen?
 
Heb je wel gezegd dat hij het resultaat is van 4 biljoen jaar evolutie en dat hij zich er naar moet gedragen?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Biljoen

Een biljoen is tien tot de 12e macht, dus 1.000.000.000.000 of 1012. Het is een miljoen tot de tweede macht, hetgeen de naam met het voorvoegsel bi- verklaart.

Het SI-voorvoegsel voor een biljoen is tera, afgekort T.

Het Engelse woord billion is een zogenaamde valse vriend. Het Engelse billion is wat in het Nederlands een miljard genoemd wordt, dus 1000 miljoen of 1.000.000.000 (109). Deze betekenis was oorspronkelijk tot het Amerikaans-Engels beperkt, maar is thans ook in het Brits-Engels de norm. Een biljoen heet in het Engels trillion (1000 × 10003). Hetzelfde geldt overigens voor het Turks: het Turkse woord voor biljoen is trilyon.
 
http://nl.wikipedia.org/wiki/Biljoen

Een biljoen is tien tot de 12e macht, dus 1.000.000.000.000 of 1012. Het is een miljoen tot de tweede macht, hetgeen de naam met het voorvoegsel bi- verklaart.

Het SI-voorvoegsel voor een biljoen is tera, afgekort T.

Het Engelse woord billion is een zogenaamde valse vriend. Het Engelse billion is wat in het Nederlands een miljard genoemd wordt, dus 1000 miljoen of 1.000.000.000 (109). Deze betekenis was oorspronkelijk tot het Amerikaans-Engels beperkt, maar is thans ook in het Brits-Engels de norm. Een biljoen heet in het Engels trillion (1000 × 10003). Hetzelfde geldt overigens voor het Turks: het Turkse woord voor biljoen is trilyon.

Was aan het twijfelen, maar geen zin om op te zoeken :o
 
Back
Naar boven