Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oppassen op neefje en nichtje samen met me broertje. Zijn we aan het voetballen in de tuin met het neefje, kijk ik op, zit m'n nichtje bovenaan de glijbaan.. Eronder zie ik een straal zeik naar beneden glijden![]()
Ze is net zindelijk maar moest blijkbaar nodig![]()
nichtjes die van de glijbaan af pissen getsieHmmm. Na hele maand Augustus niet getraind te hebben heb ik na het Benchpressen elke keer best wel pijn in mijn linkerpols. Doe niks anders dan vroegah en doet toch elke keer auw de dag erna.
"Olympische Grip" met Front Squats geprobeerd net en nu nog meer auw.

Hmmm. Na hele maand Augustus niet getraind te hebben heb ik na het Benchpressen elke keer best wel pijn in mijn linkerpols. Doe niks anders dan vroegah en doet toch elke keer auw de dag erna.
wrist mobilityHmmm. Na hele maand Augustus niet getraind te hebben heb ik na het Benchpressen elke keer best wel pijn in mijn linkerpols. Doe niks anders dan vroegah en doet toch elke keer auw de dag erna.
juist omdat je het een maand niet gedaan hebt?
Dank je maat ,

Oppassen op neefje en nichtje samen met me broertje. Zijn we aan het voetballen in de tuin met het neefje, kijk ik op, zit m'n nichtje bovenaan de glijbaan.. Eronder zie ik een straal zeik naar beneden glijdenZe is net zindelijk maar moest blijkbaar nodig
![]()
en dus de heleboel had onder gescheten 
in braboland kan allespussyloungeeee OT: dat me sportschool op zaterdag middag hardcore draait als ik het aanvraag![]()

3 boetes van 230 euro per stuk gekregen
Staat er op dat ik staande gehouden was
Blijf me verbazen in de politie![]()
Brief gestuurd met vraag hoe vastgesteld is dat ik het was en plaats van staande houding.![]()

Brief gestuurd met vraag hoe vastgesteld is dat ik het was en plaats van staande houding.![]()