XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Trainen gaat prima :D

Oppassen op neefje en nichtje samen met me broertje. Zijn we aan het voetballen in de tuin met het neefje, kijk ik op, zit m'n nichtje bovenaan de glijbaan.. Eronder zie ik een straal zeik naar beneden glijden :o

Ze is net zindelijk maar moest blijkbaar nodig :o

Oppassen op neefje en nichtje samen met me broertje. Zijn we aan het voetballen in de tuin met het neefje, kijk ik op, zit m'n nichtje bovenaan de glijbaan.. Eronder zie ik een straal zeik naar beneden glijden :o

Ze is net zindelijk maar moest blijkbaar nodig :o

:roflol: nichtjes die van de glijbaan af pissen getsie

Hmmm. Na hele maand Augustus niet getraind te hebben heb ik na het Benchpressen elke keer best wel pijn in mijn linkerpols. Doe niks anders dan vroegah en doet toch elke keer auw de dag erna.

"Olympische Grip" met Front Squats geprobeerd net en nu nog meer auw.

onderarmen/polsen trainen? ???

Hmmm. Na hele maand Augustus niet getraind te hebben heb ik na het Benchpressen elke keer best wel pijn in mijn linkerpols. Doe niks anders dan vroegah en doet toch elke keer auw de dag erna.

Wrist wraps hebben bij mij ontzettend geholpen, heb ook zwakke polsen. Vooral na dips en bp was het om te janken.

wrist mobility??? juist omdat je het een maand niet gedaan hebt?

Ik ga wrist wraps wel eens proberen. Ik snap alleen niet dat ik het "ineens" heb. Al die jaren geen last van gehad en het is alleen links.

Vanavond poesjes kijken :D

Oppassen op neefje en nichtje samen met me broertje. Zijn we aan het voetballen in de tuin met het neefje, kijk ik op, zit m'n nichtje bovenaan de glijbaan.. Eronder zie ik een straal zeik naar beneden glijden :o Ze is net zindelijk maar moest blijkbaar nodig :o

Afgelopen zomer ergens wezen zwemmen, willen een keer van de glijbaan af.. was de glijbaan dicht en afgezet met een rood/wit lint.
Er bleek dus dat er iemand op de trap van de glijbaan diarree heeft gehad :o en dus de heleboel had onder gescheten :o

3 boetes van 230 euro per stuk gekregen

Staat er op dat ik staande gehouden was

Blijf me verbazen in de politie :roflol:

Brief gestuurd met vraag hoe vastgesteld is dat ik het was en plaats van staande houding. :o

Brief gestuurd met vraag hoe vastgesteld is dat ik het was en plaats van staande houding. :o

Toch mooi hoe jij steeds een deel van je kapitaal weer terug aan de belasting geeft :p

3 boetes van allemaal 230 euro? Voor welke feiten is dit dan..?

Terug
Naar boven