- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Nee, de dodovogel
Beter 1 kip rond je fluit dan je aars vol beschuit
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet helemaal waar.
Dat was Angelus trouwens, die had een geldige hypothese uitgewerkt voor het bestaan van ''god''.
Te lui om die post op te zoeken.

begin jij nu ook al knuffels uit te delen?
het "hoodyisme"
ik doelde meer op de enge regelmaat waarmee calyplul altijd aanwezig was in dat soort topics![]()
Niet helemaal waar.
Dat was Angelus trouwens, die had een geldige hypothese uitgewerkt voor het bestaan van ''god''.
Te lui om die post op te zoeken.
Er zijn ook mensen die beweren dat karma wetenschappelijk bewezen kan worden
Kun je toch niet geloven![]()

Ja.
Maar ik neuk je wel als jij je tanden gebruikt met het ppen.

ging over een vers dat zegt dat jezus voor je zal verschijnen als je erom vraagt als ik me goed herinner.

Kan idd, dat heeft toch ook alles te maken met het bestaan van ''god''?![]()
angelus redeneerde dat je wetenschappelijk de christelijke religie kan falsifieren. De bijbel is het perfecte woord van god en het fundament van de christelijke religie -> er kan niets verkeerds in de bijbel staan. Daarna zoek je een vers dat je experimenteel kan falsifieren zoals bv dat vers wat ik net zei. Dan zet je een experiment op en als blijkt dat t niet klopt dan heb je wetenschappelijk heel de religie gefalsifieerd.
OT:
Vanavond naar de fysioNek laten masseren en kraken..
![]()

Heb liever dat ik niet ga hoor (loop er al zo'n 2 jaar mee inmiddels
) maar als je dan een tijdje niet bent geweest en het zit he-le-maal vast..verlossing gewoon 

Haha nice is dat heHeb liever dat ik niet ga hoor (loop er al zo'n 2 jaar mee inmiddels
) maar als je dan een tijdje niet bent geweest en het zit he-le-maal vast..verlossing gewoon
Oh, is trouwens manueel therapeut, zeg altijd maar fysio![]()

Kan idd, dat heeft toch ook alles te maken met het bestaan van ''god''?![]()