AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Niet helemaal waar.
Dat was Angelus trouwens, die had een geldige hypothese uitgewerkt voor het bestaan van ''god''.
Te lui om die post op te zoeken.

ik doelde meer op de enge regelmaat waarmee calyplul altijd aanwezig was in dat soort topics :)

Lekker fris weer

Niet helemaal waar.
Dat was Angelus trouwens, die had een geldige hypothese uitgewerkt voor het bestaan van ''god''.
Te lui om die post op te zoeken.

ging over een vers dat zegt dat jezus voor je zal verschijnen als je erom vraagt als ik me goed herinner.

Er zijn ook mensen die beweren dat karma wetenschappelijk bewezen kan worden
Kun je toch niet geloven:rolleyes:

Hmm, nee dat is inderdaad raar..
Ikzelf geloof dat karma wel een bewijs kan hebben, maar (ik neem aan dat je doelde op mij) dat is iets heel anders dan wetenschappelijk bewijzen.

ziet ernaar uit dat er ''iemand'' niet heeft opgelet :D

Kan idd, dat heeft toch ook alles te maken met het bestaan van ''god''?:scratch:

angelus redeneerde dat je wetenschappelijk de christelijke religie kan falsifieren. De bijbel is het perfecte woord van god en het fundament van de christelijke religie -> er kan niets verkeerds in de bijbel staan. Daarna zoek je een vers dat je experimenteel kan falsifieren zoals bv dat vers wat ik net zei. Dan zet je een experiment op en als blijkt dat t niet klopt dan heb je wetenschappelijk heel de religie gefalsifieerd.

angelus redeneerde dat je wetenschappelijk de christelijke religie kan falsifieren. De bijbel is het perfecte woord van god en het fundament van de christelijke religie -> er kan niets verkeerds in de bijbel staan. Daarna zoek je een vers dat je experimenteel kan falsifieren zoals bv dat vers wat ik net zei. Dan zet je een experiment op en als blijkt dat t niet klopt dan heb je wetenschappelijk heel de religie gefalsifieerd.

De Bijbel is een boek vol metaforen en verborgen boodschappen.
Als je weet waar je moet zoeken, staan er nog wel grappige dingen in.
Het is niet bepaald een boek vol historische feiten, heet niet voor niks ''the greatest story ever told''.

het is pakketjesdag! liggen twee pakketjes op me te wachten thuis :cool:

OT:

Vanavond naar de fysio :D Nek laten masseren en kraken..

giphy.gif

Haha nice is dat he :cool: Heb liever dat ik niet ga hoor (loop er al zo'n 2 jaar mee inmiddels :rolleyes: ) maar als je dan een tijdje niet bent geweest en het zit he-le-maal vast..verlossing gewoon :engel:
Oh, is trouwens manueel therapeut, zeg altijd maar fysio :D

Haha nice is dat he :cool: Heb liever dat ik niet ga hoor (loop er al zo'n 2 jaar mee inmiddels :rolleyes: ) maar als je dan een tijdje niet bent geweest en het zit he-le-maal vast..verlossing gewoon :engel:
Oh, is trouwens manueel therapeut, zeg altijd maar fysio :D

tis bij mij elke week zo :sad:

Terug
Naar boven