XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

Niet dat het me dag goed maakt, maar ik moest stiekem wel lachen. :roflol:

4kg Heroine mee naar school :roflol:

Een Amerikaans meisje van 4 heeft op haar kinderdagverblijf zakjes herone uitgedeeld aan de andere kinderen. Ze dacht dat er snoep in zat.
De leiding van de crche in Selbyville, in de staat Delaware, vertrouwde het niet en nam de zakjes in beslag. De zakjes zijn naar de politie gebracht en toen bleek al snel dat er drugs in zaten.
Hond
De kinderen zijn uit voorzorg naar een ziekenhuis gebracht en konden na onderzoek allemaal naar huis. Geen van hen heeft herone binnengekregen.
De moeder van het meisje is opgepakt. Zij gaf haar dochter de rugzak vol drugszakjes mee. De tas die het meisje gewoonlijk meenam naar het kinderdagverblijf was kort daarvoor vernield door hun hond.
In de rugzak zaten bijna 250 zakjes herone, in totaal een kleine vier kilo. Waar de drugs vandaan komen, is nog niet duidelijk.
 
Wat heb je gedaan dan? Ik kan niet elke week gaan, uiteindelijk zijn de 'vergoedende' sessies op :x
Heb er wel vrij dagelijks last van, alleen na een tijdje gaan de spieren en gewrichten eromheen ook moeilijk doen.

heb nu al tijdje last van trapezius / nek en rug. komt waarschijnlijk door een slecht bed.. slaap nu sinds zaterdag in me ouders bed (zijn op vakantie) en de klachten van me nek zijn iig al stuk minder geworden.
 
heb nu al tijdje last van trapezius / nek en rug. komt waarschijnlijk door een slecht bed.. slaap nu sinds zaterdag in me ouders bed (zijn op vakantie) en de klachten van me nek zijn iig al stuk minder geworden.

Snel nieuw bed/matras kopen dus! Gelukkig kan je iets aan de oorzaak doen (als dat de oorzaak is in ieder geval). Ik kan alleen iets aan de gevolgen doen, oorzaak is whiplash, 2 jaar geleden :rolleyes: Meeste hebben na 1 jaar nog wel wat last, maar meeste last is dan weg.
 
Deze kwam idd ook van de markt in Zwolle! Van een kraam tegenover de SNS bank. weet de naam alleen niet. Idd echt super mals en heel anders. Ook mega lappen kipfilet.
Ja daar heb ik het ook gehaald[emoji39]

t ging me tegen staan, vroeg me af of de voedingswaarden wel klopten.
 
Zometeen een sollicitatie gesprek afnemen van een of ander laagopgeleide, zal een kort gesprekje worden denk ik.

Altijd wel lachen die gesprekjes.

hahha van zon broekie moet ik zon reactie verwachten?;p, laat me raden 3e jaars hbortje zeker;p. haartjes strak naar de zijkant gekamt, colbertje aan en een rotkop maar denken dat ie heel wat is.;p
 
De Bijbel is een boek vol metaforen en verborgen boodschappen.
Als je weet waar je moet zoeken, staan er nog wel grappige dingen in.
Het is niet bepaald een boek vol historische feiten, heet niet voor niks ''the greatest story ever told''.

can confirm, was r laatst voor de lol in beginnen lezen. Waren zo de hele tijd passages over rituele offeringen "thou shallt bring two turtles or doves without blemish before thy priest and the priest must slice them open on the altar and spray the blood around" (ofzoiets), over 9000 keer datzelfde zinnetje.
Dan een stuk of 2 paginas over menstruerende vrouwen, dat ze afgezonderd moeten worden en dat als mannen hen aanraken in die periode ze een hele dag 'unclean' zijn,...
en op t einde sluit dat hoofdstuk af met "and when her unclean period is over, she shallt bring two turtles or doves without blemish before the priest and the priest must slice them open on the altar and spray the blood around", kwam niet meer bij:roflol:
 
hahha van zon broekie moet ik zon reactie verwachten?;p, laat me raden 3e jaars hboértje zeker;p. haartjes strak naar de zijkant gekamt, colbertje aan en een rotkop maar denken dat ie heel wat is.;p

jij trekt wel heel snel conclusies, maar nee kheb me haartjes niet strak naar de zijkant, vind colbertjes fk lelijk, en vind mezelf ook nie heel wat.

en zit in me tweedejaars hbo :roflol: (wel deeltijd)
 
Vandaag mondeling akkoord voor een huis :) hoppaaaa!
 
can confirm, was r laatst voor de lol in beginnen lezen. Waren zo de hele tijd passages over rituele offeringen "thou shallt bring two turtles or doves without blemish before thy priest and the priest must slice them open on the altar and spray the blood around" (ofzoiets), over 9000 keer datzelfde zinnetje.
Dan een stuk of 2 paginas over menstruerende vrouwen, dat ze afgezonderd moeten worden en dat als mannen hen aanraken in die periode ze een hele dag 'unclean' zijn,...
en op t einde sluit dat hoofdstuk af met "and when her unclean period is over, she shallt bring two turtles or doves without blemish before the priest and the priest must slice them open on the altar and spray the blood around", kwam niet meer bij:roflol:

Duiven en schildpadden offeren? :roflol:
Volgens mij lees jij een andere Bijbel.
 
Duiven en schildpadden offeren? :roflol:
Volgens mij lees jij een andere Bijbel.

nope, king james editie (heb t wel beetje anders verteld, turtles and doves moeten alleen door vrouwen na het menstrueren), voor alle andere dingen werden andere dieren gebruikt, maar kon deze niet meer herinneren, vandaar dat ik turtles and doves bij alles zei :P
 
jij trekt wel heel snel conclusies, maar nee kheb me haartjes niet strak naar de zijkant, vind colbertjes fk lelijk en vind mezelf ook nie heel wat.

en zit in me tweedejaars hbo :roflol: (wel deeltijd)

Dat komt nog wel dan.

Met dat laatste spreek je jezelf tegen trouwens.. wat kijk jij dan neer op iemand met niveau 1, stel nou dat ik niveau 1 had ipv 4 en ik had die gehaald, dan ben ik nog steeds een stuk verder dan jou met je havo diplomatje, want dat is wat jij hebt en verder niets, helemaal niets:rolleyes:

En toch ben jij al beter ? gek..
 
Dat komt nog wel dan.

Met dat laatste spreek je jezelf tegen trouwens.. wat kijk jij dan neer op iemand met niveau 1, stel nou dat ik niveau 1 had ipv 4 en ik had die gehaald, dan ben ik nog steeds een stuk verder dan jou met je havo diplomatje, want dat is wat jij hebt en verder niets, helemaal niets:rolleyes:

En toch ben jij al beter ? gek..

what if i told you: ik heb al een mbo niv 4 diploma. :rolleyes:

maak je niet zo dik, en je ziet mij nergens neer kijken op iemand met niv 1.

was gewoon een grapske
 
what if i told you: ik heb al een mbo niv 4 diploma. :rolleyes:

maak je niet zo dik, en je ziet mij nergens neer kijken op iemand met niv 1.

was gewoon een grapske

Noem je hem nou dik? :eek:
 
77999607aideh_sm.jpg
 
Dat komt nog wel dan.

Met dat laatste spreek je jezelf tegen trouwens.. wat kijk jij dan neer op iemand met niveau 1, stel nou dat ik niveau 1 had ipv 4 en ik had die gehaald, dan ben ik nog steeds een stuk verder dan jou met je havo diplomatje, want dat is wat jij hebt en verder niets, helemaal niets:rolleyes:

En toch ben jij al beter ? gek..

''wat kijk jij dan neer''
Is dat Nederlands?

''dan jou''
al genoemd.

''Diplomatje''
Diplo matje..wat?


En toch ben jij al beter ? gek.. :o
 
Back
Naar boven