Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic


Als je bv. kijkt naar MBO Operator, dan heb je al snel een startsalaris van €3000,- + Per maand (incl toeslagen).
Dat vind ik wel veel voor MBO.
 
MBO techniek verdient veel.

Dat is gewoon een feit lol.

per uur of gewoon maandloon? een zelfstandige technieker die 12u per dag werkt en per maand meer verdient dan een hbo'er die 38uur/week maakt is niet zo verwonderlijk.
 
Als je bv. kijkt naar MBO Operator, dan heb je al snel een startsalaris van €3000,- + Per maand (incl toeslagen).
Dat vind ik wel veel voor MBO.

Netto of bruto? Denk bruto, maar uiteindelijk moet je gewoon plezier hebben met je baan/opleiding en normaal kunnen leven.

Hehe ik zoek een vervolgopleiding maar heb geen idee welke...
 
per uur of gewoon maandloon? een zelfstandige technieker die 12u per dag werkt en per maand meer verdient dan een hbo'er die 38uur/week maakt is niet zo verwonderlijk.

Per uur. Een operator in loondienst werkt 32 uur per week en verdient zo'n €3000 per maand als ''groentje''.
 
veel van die gasten verdienen veel omdat ze savonds en in het weekend ook superveel bijbeunen. en een procesoperator is wat anders dan een fucking onderhoudsmonteur. hoody heeft vast ergens gehoord dat bepaalde technici goed verdienen en denkt vervolgens dat iedereen die niet achter een bureau zit dik binnenloopt

droom verder

MBO techniek ook echt :roflol: alsof er uberhaupt een opleiding zo heet
 
veel van die gasten verdienen veel omdat ze savonds en in het weekend ook superveel bijbeunen. en een procesoperator is wat anders dan een fucking onderhoudsmonteur. hoody heeft vast ergens gehoord dat bepaalde technici goed verdienen en denkt vervolgens dat iedereen die niet achter een bureau zit dik binnenloopt

droom verder

MBO techniek ook echt :roflol: alsof er uberhaupt een opleiding zo heet

mbo techniek http://www.rocva.nl/mbo/opleidingen...e/techniek_procesindustrie/pages/default.aspx


:o


so close
 
Me pa is een operator en die zit redelijk in de buurt van die 3000, dus Hoody lult niet.
 
Is je pa een groentje? Ervaring telt heel zwaar mee.

Nou is het ook zo waar je een operator bent.

Op een olieplatform zal je natuurlijk meer verdienen dan bij een vleesfabriek.
 
Eindelijk weer een QC om mee te spelen...
 
achja er zijn tegenwoordig letterlijk 1000en mbo opleidingen dus zo gek is dat niet.

vind het gewoon grappig dat hoody denkt dat iedereen die iets technisch doet dik verdiend

Momenteel is er veel vraag naar mensen in de techniek en die zijn er niet echt. Veel vraag, weinig aanbod -> lonen worden verhoogt.

Dus zo gek vind ik het niet dat Hoody dat zegt.
 
achja er zijn tegenwoordig letterlijk 1000en mbo opleidingen dus zo gek is dat niet.

vind het gewoon grappig dat hoody denkt dat iedereen die iets technisch doet dik verdiend

Zou maar wat onderzoek doen dan, zeker als zelfstandige kan je een dikke boterham verdienen.
 
Back
Naar boven