XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

Wat een gezeur, haal je eiwitten gewoon uit vleesch... Punt.
 
Of uit cum (no homo)
Dat is die van XXL
smug.png
 
Iedereen is blij met Ree
smug.png
 
Het feit dat ze zich telkens zo aangevallen voelen is niet omdat ze zo zeker van hun spul zijn

Het feit dat ze zich zo aangevallen voelen heeft misschien iets te maken met het feit dat ze continu ongegrond aangevallen worden (door retards).
 
Het feit dat ze zich zo aangevallen voelen heeft misschien iets te maken met het feit dat ze continu ongegrond aangevallen worden (door retards).
Jij hebt zeker de uitslagen niet :)
 
Dacht dat je al de whey van b&f niet nam voordat de uitslagen bekend waren galen?
 
Dacht dat je al de whey van b&f niet nam voordat de uitslagen bekend waren galen?
Klopt, maar ik had dan ook al eerdere uitslagen (kjeldahl methode).
 
wij hebben de gegevens maar publiceren ze niet maar we hebben ze wel dus het is zo
 
wij hebben de gegevens maar publiceren ze niet maar we hebben ze wel dus het is zo
Ik heb sinds kort 350 PhD's, je mag het niet van mij verifieren, maar het is zo.
 
Het feit dat ze zich zo aangevallen voelen heeft misschien iets te maken met het feit dat ze continu ongegrond aangevallen worden (door retards).

Als je enige verweer dan is "ons spul is goed, want wij bestellen het bij x, dus ons spul is goed" komt dat een beetje karig over. Helemaal voor een bedrijf uit een industrie waarin aantoonbaar gesjoemeld wordt met van alles en nog wat. Dan kun je misschien beter een recente test openbaar maken, blijven mensen waarschijnlijk nog steeds bitchen, maar heb je er wel alles aan gedaan.



Verder heb je natuurlijk wel gelijk:)
 
Laatst bewerkt:
Heeft B&F al gereageerd op wat je zegt Galen?
zo ja kan je linkje posten?

OT: lekker gegeten.
 
Back
Naar boven