Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Op de schaal van tru natti is hij numero uno dacht ik ja. Het is een ingewikkeld systeem, maar 1 was voor de echte. Dan sta je op eenzame hoogte met mr10, phd. de hulk en king kong. Er zijn maar weinig echte 1's.
Waar staat Arnold in de 1,2,3 regel dan

Op de schaal van tru natti is hij numero uno dacht ik ja.

Het is een ingewikkeld systeem, maar 1 was voor de echte.

Dan sta je op eenzame hoogte met mr10, phd. de hulk en king kong. Er zijn maar weinig echte 1's.

daarom is het ook zo mooi om een goede vergelijking te zien van twee echte 1's, het is een eer dat we dat nog mee kunnen maken op dit forum.

Waar staat Arnold in de 1,2,3 regel dan

Volgens mij is dat een systeem dat mr10, phd. voor gewone mensen heeft ontwikkeld, met 1,2,3 Niet voor experts als hijzelf en arnold.

Ik denk dat het werkt zoals met de powerlevels in Dragonball Z. Hij zal zelf op 9 zitten, arnold op 8 en king kong op 10, zoiets.

Laatst bewerkt:
potverdomme net weer laatste harry potter gekeken

man tears were shed om snape :(

paar jaar geleden ja, maar waren na ik geloof minder dan een jaar alweer terug.
hij wilde niet geassocieerd worden met het AAS gebruik van professionele bodybuilders geloof ik.

heb het niet opgezocht verder maar dat heb ik langs zien komen.

Ik had als golds gym dat als redelijk veraad gezien, afhalen nooit meer ophangen,
En niet meer komen.

Lekkah lekkah
[Link niet meer beschikbaar]

Tickets voor System of a Down besteld! :rocker:

t*ring jantje ik ben echt t*fus blij. Cijfers van eerste vak net bekend. Ik dacht dat ik het niet gehaald zou hebben. Maar ik keek op die cijfers heb ik het echt nét wel gehaald. Echt op het randje, nog een keer kijken maar het was echt zo. Ik wist echt van gekkigheid niet wat ik moest, kussen door de kamer gesmeten en kijhard schreeuwen. t*ring wat een opluchting

fuaaarkkk karma 4 all

Laatst bewerkt:
Ik zou het vieren met mc donalds!

t*ring jantje ik ben echt t*fus blij. Cijfers van eerste vak net bekend. Ik dacht dat ik het niet gehaald zou hebben. Maar ik keek op die cijfers heb ik het echt nét wel gehaald. Echt op het randje, nog een keer kijken maar het was echt zo. Ik wist echt van gekkigheid niet wat ik moest, kussen door de kamer gesmeten en kijhard schreeuwen. t*ring wat een opluchting

fuaaarkkk karma 4 all

Toevallig net hetzelfde meegemaakt, helaas ben ik niet zo´n uitbundig persoon dus deed ik een soort van semi-wuifachtig gebaar en ging ik daarna weer verder ontbijten.

fuaaarkkk karma 4 all

Geflapciteerd man

Zomaar kaartjes gekregen van een vriendin voor guido weijers 20 december :D

Gefeliciflapstaart, maantje :o

Terug
Naar boven