AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Gestemd voor de top 2000 :)

t*ring jantje ik ben echt t*fus blij. Cijfers van eerste vak net bekend. Ik dacht dat ik het niet gehaald zou hebben. Maar ik keek op die cijfers heb ik het echt nét wel gehaald. Echt op het randje, nog een keer kijken maar het was echt zo. Ik wist echt van gekkigheid niet wat ik moest, kussen door de kamer gesmeten en kijhard schreeuwen. t*ring wat een opluchting

fuaaarkkk karma 4 all

Nice, zat toevallig net aan de andere kant van het spectrum :sad:

mn eten vandaag

volgens myfitnesspall 4300 kcals. Wel echt epische hoeveelheden suiker tho :o

suikerfeest

t*ring jantje ik ben echt t*fus blij. Cijfers van eerste vak net bekend. Ik dacht dat ik het niet gehaald zou hebben. Maar ik keek op die cijfers heb ik het echt nét wel gehaald. Echt op het randje, nog een keer kijken maar het was echt zo. Ik wist echt van gekkigheid niet wat ik moest, kussen door de kamer gesmeten en kijhard schreeuwen. t*ring wat een opluchting

fuaaarkkk karma 4 all
kussen door de kamer smijten = meaantje blij
melk over tafel gooien = meaantje boos

mmmmmmmkayyyy

trouwens wel feli hoor kleintje!

fuaaarkkk karma 4 all

Dat geeft geen goed gevoel. Een goed gevoel krijg je als je hard leert en een goed cijfer haalt.

Hallo het is vrijdag...... Ik mis hier nog iets..... Is er wat mis met Punjab?

Ja heerlijk weekenddddd

Hnnnggg bijna zaterdag

https://www.facebook.com/bodyenfits...83778.128413753853786/944899985538488/?type=1

:roflol:

---------- Toegevoegd om 12:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:42 ----------

fuaaarkkk karma 4 all

die lui had ik ook bij mij in de klas, 2 weken later werd het cijfer 0.4 naar beneden gecorrigeerd

byebyefags

Terug
Naar boven