Ot92
Huge Freak
- Waardering
- 1.030
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 10%
dikz*k confirmed.
Denkt hele dagen aan junkfood.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Of een ecto die aan het cutten is confirmed, ziet overal lekker eten in.

t*ring jantje ik ben echt t*fus blij. Cijfers van eerste vak net bekend. Ik dacht dat ik het niet gehaald zou hebben. Maar ik keek op die cijfers heb ik het echt nét wel gehaald. Echt op het randje, nog een keer kijken maar het was echt zo. Ik wist echt van gekkigheid niet wat ik moest, kussen door de kamer gesmeten en kijhard schreeuwen. t*ring wat een opluchting
fuaaarkkk karma 4 all

Nice, zat toevallig net aan de andere kant van het spectrum![]()
kussen door de kamer smijten = meaantje blijt*ring jantje ik ben echt t*fus blij. Cijfers van eerste vak net bekend. Ik dacht dat ik het niet gehaald zou hebben. Maar ik keek op die cijfers heb ik het echt nét wel gehaald. Echt op het randje, nog een keer kijken maar het was echt zo. Ik wist echt van gekkigheid niet wat ik moest, kussen door de kamer gesmeten en kijhard schreeuwen. t*ring wat een opluchting
fuaaarkkk karma 4 all
kussen door de kamer smijten = meaantje blij
melk over tafel gooien = meaantje boos
mmmmmmmkayyyy
trouwens wel feli hoor kleintje!

kussen door de kamer smijten = meaantje blij
melk over tafel gooien = meaantje boos
mmmmmmmkayyyy
trouwens wel feli hoor kleintje!

t*ring jantje ik ben echt t*fus blij. Cijfers van eerste vak net bekend. Ik dacht dat ik het niet gehaald zou hebben. Maar ik keek op die cijfers heb ik het echt nét wel gehaald. Echt op het randje, nog een keer kijken maar het was echt zo. Ik wist echt van gekkigheid niet wat ik moest, kussen door de kamer gesmeten en kijhard schreeuwen. t*ring wat een opluchting
fuaaarkkk karma 4 all
Ik sta er ook wel om bekend dat ik mensen een goed gevoel kan gevenDat geeft geen goed gevoel. Een goed gevoel krijg je als je hard leert en een goed cijfer haalt.

Hallo het is vrijdag...... Ik mis hier nog iets..... Is er wat mis met Punjab?

fuaaarkkk karma 4 all
)