AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

wtf is met verticaal filmen en dan de lege ruimte opvullen met extreem vage ingezoomde stukjes van het oorspronkelijk filmpje ---------- Toegevoegd om 15:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:15 ---------- FILM HORIZONTAAL
:roflol:

Ik heb al gebeld..

Junkdaaaaaaaaag! :D

Heb ik wel verdiend na 3 weken clean :o

hoody poody foody, bon ape t**ten dan mooody..

reet

Ja bedankt ray het zal zeker smaken, nou doei he..

kut knurft...
en nu gaat ie er nooit meer vanaf...Oei..

Verdomme ging die net posten :)

Maar eigenlijk kan je er niets van uitmaken..
Ik kan de trailer veilig kijken zonder enige vorm van spoilers? Ik wil altijd dat de film nog (bijna) helemaal nieuw is als ik 'm bekijk, dus vermijd de meeste trailers.

Ik kan de trailer veilig kijken zonder enige vorm van spoilers? Ik wil altijd dat de film nog (bijna) helemaal nieuw is als ik 'm bekijk, dus vermijd de meeste trailers.

Ze vertellen er niets in, je ziet een paar beelden maar weet niets over het verhaal.

Ninja

net als postworkout pan leeggegeten met 500 gram pasta (ongekookt gewogen) 240 gram tonijn en zo'n 50 ml zonnebloemolie. in totaal 2500 kcals ofzo. voel me best badass nu.

maar moet nu wel opnieuw koken voor morgen want dat was eigenlijk zo'n beetje mijn gehele voeding voor morgen :roflol:

Verveelde me vandaag :(

28umvb7.png

Ik heb opgebakken aardappeltjes gehad en 3 gebakken eieren aangezien ik er vanochtend 3 minder had, heb ik ze nu even bijgehaald en het heeft me zeker gesmaakt :D

bedankt voor de interesse :thumbs:
ik neem aan dat u ook lekker gegeten heeft ?

Ik heb opgebakken aardappeltjes gehad en 3 gebakken eieren aangezien ik er vanochtend 3 minder had, heb ik ze nu even bijgehaald en het heeft me zeker gesmaakt :D

bedankt voor de interesse :thumbs:
ik neem aan dat u ook lekker gegeten heeft ?

Ik moet nog gaan eten! Rijst, wortel en varkenslapje, ging zo beginnen :D

Laat het gesmaakt hebben Ray :thumbs:

Terug
Naar boven