- Waardering
- 1.987
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wtf is met verticaal filmen en dan de lege ruimte opvullen met extreem vage ingezoomde stukjes van het oorspronkelijk filmpje ---------- Toegevoegd om 15:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:15 ---------- FILM HORIZONTAAL

Ik ben aangenaam verrast door deze trailer: http://www.youtube.com/watch?v=OMOVFvcNfvE

Junkdaaaaaaaaag!
Heb ik wel verdiend na 3 weken clean![]()
hnnnng gebakken aerepols, spinazi en runderlapjes :
wat heb je allemaal gegeten?

Ja bedankt ray het zal zeker smaken, nou doei he..
kut knurft...
en nu gaat ie er nooit meer vanaf...Oei..
Ik kan de trailer veilig kijken zonder enige vorm van spoilers? Ik wil altijd dat de film nog (bijna) helemaal nieuw is als ik 'm bekijk, dus vermijd de meeste trailers.Verdomme ging die net posten
Maar eigenlijk kan je er niets van uitmaken..
Ik kan de trailer veilig kijken zonder enige vorm van spoilers? Ik wil altijd dat de film nog (bijna) helemaal nieuw is als ik 'm bekijk, dus vermijd de meeste trailers.

Ik heb opgebakken aardappeltjes gehad en 3 gebakken eieren aangezien ik er vanochtend 3 minder had, heb ik ze nu even bijgehaald en het heeft me zeker gesmaakt

Ik heb opgebakken aardappeltjes gehad en 3 gebakken eieren aangezien ik er vanochtend 3 minder had, heb ik ze nu even bijgehaald en het heeft me zeker gesmaakt
bedankt voor de interesse
ik neem aan dat u ook lekker gegeten heeft ?

bedankt voor de interesse
ik neem aan dat u ook lekker gegeten heeft ?