- Waardering
- 5.551
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik begrijp alleen correct Nederlands.
de volgende keer als ik iemand zie die haar (of iemand anders') spatlappen tussen een rits wil zetten, zal ik het direct vragen.

volgens mij heb ik ondertussen al meer tijd gestoken in posts lezen op dbb over steensteens PWS dan in mijn eigen PWS destijds

gesprek met de decaan gerekt
cliffs
> ze verdenken plagiaat
> ik vraag aan begeleidster wat plagiaat betekend, zij zegt: "als je iets rechtstreeks kopieert"
> ik vertel dat dat niet klopt en dat dat in ons geval ook nergens op slaat
> het gesprek stuur ik handig in de richting op een groot misverstand
> we mogen het over een week opnieuw inleveren
> we hebben alle feedback ontvangen, kunnen nu een monsterPWS schrijven
> grote reputatieboost bij decaan
>
> profit
Maar als je iets rechtstreeks gekopieerd zou hebben, was daar dan geen bewijs voor in de vorm van links naar sites waar die stukken vandaan hadden moeten komen?
wat is plagiaatgesprek met de decaan gerekt cliffs > ze verdenken plagiaat > ik vraag aan begeleidster wat plagiaat betekend, zij zegt: "als je iets rechtstreeks kopieert" > ik vertel dat dat niet klopt en dat dat in ons geval ook nergens op slaat > het gesprek stuur ik handig in de richting op een groot misverstand > we mogen het over een week opnieuw inleveren > we hebben alle feedback ontvangen, kunnen nu een monsterPWS schrijven > grote reputatieboost bij decaan >![]()
> profit
Dat ik vandaag 18 ben geworden en hopelijk zomenteen PR time ^^
volgens mij heb ik ondertussen al meer tijd gestoken in posts lezen op dbb over steensteens PWS dan in mijn eigen PWS destijds
idd