AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

volgens mij heb ik ondertussen al meer tijd gestoken in posts lezen op dbb over steensteens PWS dan in mijn eigen PWS destijds

:roflol: most likely

volgens mij heb ik ondertussen al meer tijd gestoken in posts lezen op dbb over steensteens PWS dan in mijn eigen PWS destijds

ik snap dat dit je dag goed maakt, ik ben dan ook een vreselijk interessant persoon

al had ik trouwens niet van tevoren verwacht dat dit zo'n heisa zou worden :o

gesprek met de decaan blablabla

292e88c2_tumblr_mbk6vhXOdz1qmkkbbo1_1280.jpg

gesprek met de decaan gerekt

cliffs

> ze verdenken plagiaat
> ik vraag aan begeleidster wat plagiaat betekend, zij zegt: "als je iets rechtstreeks kopieert"
> ik vertel dat dat niet klopt en dat dat in ons geval ook nergens op slaat
> het gesprek stuur ik handig in de richting op een groot misverstand
> we mogen het over een week opnieuw inleveren
> we hebben alle feedback ontvangen, kunnen nu een monsterPWS schrijven
> grote reputatieboost bij decaan
> ???
> profit

gefeliciteerd, hier een ballon.

Maar als je iets rechtstreeks gekopieerd zou hebben, was daar dan geen bewijs voor in de vorm van links naar sites waar die stukken vandaan hadden moeten komen?

Maar als je iets rechtstreeks gekopieerd zou hebben, was daar dan geen bewijs voor in de vorm van links naar sites waar die stukken vandaan hadden moeten komen?

was er dus wel, sloeg dus ook nergens op :o

uiteindelijk alleen maar beter geweest dus, want nu hebben we al feedback gehad en mogen het dus nog een keer inleveren.

1tumblr_lgp6q5NhE21qcjtu8o1_500.gif
gesprek met de decaan gerekt cliffs > ze verdenken plagiaat > ik vraag aan begeleidster wat plagiaat betekend, zij zegt: "als je iets rechtstreeks kopieert" > ik vertel dat dat niet klopt en dat dat in ons geval ook nergens op slaat > het gesprek stuur ik handig in de richting op een groot misverstand > we mogen het over een week opnieuw inleveren > we hebben alle feedback ontvangen, kunnen nu een monsterPWS schrijven > grote reputatieboost bij decaan > ??? > profit
wat is plagiaat

PWS... damn da's lang geleden :P

Flexcup ticket binnen :D

Vandaag en morgen een dagje vrij, lekker :D

schoolwerk wat ik al de hele dag uitstel en tegenop zie duurde uiteindelijk maar 20 minuten

Lekker uit geslapen, heeft zo zijn na en voor delen...

5x170 bp laatste set

grappig

Terug
Naar boven