- Waardering
- 3.422
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"Litteken" van de foute ritssluiting uit lul gesneden, zaten er 2 cystes onder, huisdokter dacht dat het enkel bindweefsel was, chirurg had gelukkig direct een vermoeden dat er meer aan de hand was...
Echt een naad van 3 cm... Maar het is er toch uit.

Yess, de feeltrain raast snoeihard door
Everything went better than expectedBosje bloemen mee voor moeders!
Beter een slijmbal dan een sexloze.
En wordt het niks met de dochter, dan heb je altijd een backup milf.

"Litteken" van de foute ritssluiting uit lul gesneden, zaten er 2 cystes onder, huisdokter dacht dat het enkel bindweefsel was, chirurg had gelukkig direct een vermoeden dat er meer aan de hand was...
Echt een naad van 3 cm... Maar het is er toch uit.
Wat lul jij nou?
Foute ritssluiting, naad van 3 cm?![]()
Wat lul jij nou?
Foute ritssluiting, naad van 3 cm?![]()
ik heb jarenhalf ofzo geleden met mn voorhuid tussen mn ritssluiting gezeten, dat is dan slecht aan elkaar gegroeid met een duidelijke verhoging. Nu eruit.
koop een onderbroek?ik heb jarenhalf ofzo geleden met mn voorhuid tussen mn ritssluiting gezeten, dat is dan slecht aan elkaar gegroeid met een duidelijke verhoging. Nu eruit.
ik heb jarenhalf ofzo geleden met mn voorhuid tussen mn ritssluiting gezeten, dat is dan slecht aan elkaar gegroeid met een duidelijke verhoging. Nu eruit.
ja moest het ook even 3x lezen
als je het eenmaal snapt wil je dat je het niet had gelezen
Lijkt me niet zo prettig dit...
Gebeurd dit ook wel eens met vrouwen die van die spatlappen hebben dat je weet?
En nu heb je in plaats van die verhoging een naad van 3 cm in je lul?
Lijkt me niet zo prettig dit...
Gebeurd dit ook wel eens met vrouwen die van die spatlappen hebben dat je weet?
Is dat een ja of nee? Begrijp dat Brabants niet echt...
ik begrijp alleen correct Nederlands.
de volgende keer als ik iemand zie die haar (of iemand anders') spatlappen tussen een rits wil zetten, zal ik het direct vragen.

gvd ik ging net de congruentiefout in je post aankaarten maar je had het al gecorrigeerd
kut lm