XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • godver hij heeft mijn reacties verwijderd

    ---------- Toegevoegd om 23:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:02 ----------



    rogue

    ik heb ook gereageerd kijken hoelang het erop staat lees maar whaaaaaaaaaaaaaa
     
    ik heb ook gereageerd kijken hoelang het erop staat lees maar whaaaaaaaaaaaaaa

    jij bent de grootste leugenaar zeg NATURAL whaaa iedereen weet dat jij positief getest bent op wedstrijden geschorst bent en de dopinglijst met jou naam openbaar is types als jij geven bodybuilding juist een slechte naam
     
    • Like
    Waarderingen: mat
    Zocht een manier om met chains te gaan werken, variatie @ bench pres, barbel row etc. zonder achterlijk veel voor een ketting te moeten betalen.


    Paar mailtjes naar Wagenborg bood uitkomst!

    do elaborate
     
    Over twee maanden starten bij nieuwe werkgever (betere arbeidsvoorwaarden en ontwikkelingsmogelijkheden)
     
    • Like
    Waarderingen: mat
    Over twee maanden starten bij nieuwe werkgever (betere arbeidsvoorwaarden en ontwikkelingsmogelijkheden)
    Maak er wat moois van Ralf.

    Liefs Ralf
     

    Yo collaberate and listen
    newinthegame is back with his brand new invention
    Something grabs ahold of the bar tightly
    Then I rep like a harpoon daily and nightly
    Will i ever stop?
    Yo-- I don't know
    Step off the bench and I'll row
    To the extreme I rock a bar like a vandal
    Light up a stage and wax a lift like a candle
    Bench
     
    Petekindje loopt als een gestoorde door de sneeuw te brullen :o
     
    Het is en blijft franse troep :rolleyes:

    ---------- Toegevoegd om 16:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:45 ----------



    Wtf :roflol:

    Motorisch niks mis mee toch. Hiervoor een 1.5 dci uit 2005 gehad met 3ton liep nog als een zonnetje
     
    mijn meisje heeft haar A-diploma gehaald :cheer:
     
    • Like
    Waarderingen: mat

    Die heeft mijn vader ook (weet niet of het hetzelfde type ed is, komt wel heeeeel dicht in de buurt) echt een top auto :D nooit wat mee gehad, ondanks dat ik geen fan ben van franse auto's.
    Enige nadeel is dat hij soms heel traag is met optrekken op het moment dat je juist snel moet zijn ???
     
    Back
    Naar boven