XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Die heeft mijn vader ook (weet niet of het hetzelfde type ed is, komt wel heeeeel dicht in de buurt) echt een top auto :D nooit wat mee gehad, ondanks dat ik geen fan ben van franse auto's.

Enige nadeel is dat hij soms heel traag is met optrekken op het moment dat je juist snel moet zijn ???

Is het een diesel of benzine?

Van diesel zie je iig de meeste 1.5. Die rijden ook prima door met 110pk (van de week nog eentje weg moeten brengen).

En de 1.9 is iets sterker (staan er van 2010 ook bijna geen op internet)

Onderin zijn ze alleen beetje sterk, bovenin voor geen meter :p

Is het een diesel of benzine?

Van diesel zie je iig de meeste 1.5. Die rijden ook prima door met 110pk (van de week nog eentje weg moeten brengen).

En de 1.9 is iets sterker (staan er van 2010 ook bijna geen op internet)

Onderin zijn ze alleen beetje sterk, bovenin voor geen meter :p

Is een diesel inderdaad :p Vind het een prima auto, vaak met invoegen ben ik sneller dan de rest die al op de snelweg rijdt :roflol: Wel fijn, beter dan met 80 km per uur invoegen.
Remmen doen het ook goed gelukkig, moest een keer van 120 km per uur direct naar stilstand en ik had het gered :D
auto achter de auto achter mij niet tho, dus alsnog kettingbotsing.

Begon goed, werd toen minder, werd wat beter, werd wat minder. Hopen dat vanavond weer een stijgende lijn wordt.

Begon goed, werd toen minder, werd wat beter, werd wat minder. Hopen dat vanavond weer een stijgende lijn wordt.

Hier ook ongeveer zo, net terug van een awkward familie etentje :o

En knuffelafspraakje heeft afgezegd, dus geen stijgende lijn voor mij :(

Hier ook ongeveer zo, net terug van een awkward familie etentje :o

En knuffelafspraakje heeft afgezegd, dus geen stijgende lijn voor mij :(

Als de jeugd zich vanavond gedraagd zal het voor mij waarschijnlijk wel een stijgende lijn worden.

Gewoon de straat op en zeggen dat het nationale knuffeldag is man.

neef lotto gewonnen, ben benieuwd hoeveel.

meerdere neven zou wel HEEL toevallig zijn

Tdv4GCc.jpg

Laatst bewerkt:
waauw, hij heeft er 5 en nog niet eens 1000 euro. Ik dacht aan paar million.

stuur dan niet heel de familie rond dat je de lotto hebt "gewonnen" :roflol:

Als je publicatie geaccepteerd wordt, zet hem dan maar neer in het wetenschap-gedeelte.
En als ie niet geaccepteerd wordt :(?

Vind het wel heel fishy dat de status nu zojuist op 'Decision in Process' is gezet, dat duurt normaal 1-3 maanden.

Terug
Naar boven