Flippie22
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 352
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 13%
Want?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kwam er binnen en was best groot maar er was maar 1 medewerker en die stond achter de balie. toen ik een uur later wegging was die al vergeten wie ik was. vind het persoonlijk te massaal. dumbbells zijn van een raar soort plastic aan de buitenkant wat ik kut vind en zijn ook aardig groot. 1 squatrack voor een veel te grote hoeveelheid sporters. halters zijn maar voor een deel olympisch (rest is 10kg ofzo) en kan vast nog wel wat dingen noemen
kwam er binnen en was best groot maar er was maar 1 medewerker en die stond achter de balie. toen ik een uur later wegging was die al vergeten wie ik was. vind het persoonlijk te massaal. dumbbells zijn van een raar soort plastic aan de buitenkant wat ik kut vind en zijn ook aardig groot. 1 squatrack voor een veel te grote hoeveelheid sporters. halters zijn maar voor een deel olympisch (rest is 10kg ofzo) en kan vast nog wel wat dingen noemen

Hangt van locatie tot locatie af denk ik. Bij de meeste waar ik al heb getraind viel dat goed mee.
Bij deze is er 1 squatrack (maar bijna niemand gebruikt die) 4 of 5 olympische halters, 2x db's tot 34 + 1x 34-40, genoeg losse bankjes, relatief goede machines. Een kerel die er werkt is me al een hand komen geven tijdens het trainen en heb een stukje borst met hem meegetraind
Waar ik vroeger ging was er 1 squatrack, 1 powerrack en 2 smith's met een gunrack aan. Kerels die er werkte waren ook vaak aan het praten met een cliënteel
ben basic fitter, geen probleem, buiten de te grote drukte en gebrek aan schijven.
Oja, en de yoga lessen wat letterlijk een zaal met 1 kerel en muziek is. No hot chicks.

nog 1 nachtje werken tot de carnaval, vur hubbe zin drin http://www.youtube.com/watch?v=CMJwlB-7KZg
nog 1 nachtje werken tot de carnaval, vur hubbe zin drin http://www.youtube.com/watch?v=cmjwlb-7kzg
doar iset fjiest
jeej zien heej
kom loat dich goan
jeej goan tot de baom

Haha ik woon in een epicentrum van arrogante, rijke en lekkere wijven, komt wel goed gok ik![]()

Not sure wat je met die foto wil maar goed...
Kralingen:
![]()
![]()