Flippie22
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 352
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Laat ik het zo zeggen dat ik met alcohol gewoonweg niet om kan/kon gaan. Wist nooit waar ik moest stoppen en dit zorgde ervoor dat ik met enige regelmaat in m'n eentje op straat/berm/stoep wakker werd. Zwarte gaten van uuuuren lang. Gelukkig op een comaatje na nooit wat ernstigs gebeurd, maar na de laatste keer gewoon besloten voorgoed te stoppen en dat gaat me al anderhalf jaar goed af. Had overigens nooit echt een kwade dronk, werd dus niet agressief tegen mensen ofzo.
Nog maar één behandeling bij fysio en dan klaar na ruim 3 maanden![]()

Laat ik het zo zeggen dat ik met alcohol gewoonweg niet om kan/kon gaan. Wist nooit waar ik moest stoppen en dit zorgde ervoor dat ik met enige regelmaat in m'n eentje op straat/berm/stoep wakker werd. Zwarte gaten van uuuuren lang. Gelukkig op een comaatje na nooit wat ernstigs gebeurd, maar na de laatste keer gewoon besloten voorgoed te stoppen en dat gaat me al anderhalf jaar goed af. Had overigens nooit echt een kwade dronk, werd dus niet agressief tegen mensen ofzo.
Jaloers. Loop al 15/16 maanden te sukkelen en ben nog geen steek verder![]()
Misschien stoppen met alcohol maar eens aanraden aan een vriend die een strippenkaart voor de ambulance heeft... Lijkt me toch moeilijk, niet meer drinken.

Jaloers. Loop al 15/16 maanden te sukkelen en ben nog geen steek verder![]()

Oh dan val ik nog mee met maar één keer ambu. Was jammer genoeg wel gelijk de eerste avond in Lloret de mar 2,5 jaar geleden![]()
context; die jongen is een brosplitter van 1.70 bij 65kg die eigenlijk helemaal niet lift wat een man![]()