Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Nog maar één behandeling bij fysio en dan klaar na ruim 3 maanden :D

Laat ik het zo zeggen dat ik met alcohol gewoonweg niet om kan/kon gaan. Wist nooit waar ik moest stoppen en dit zorgde ervoor dat ik met enige regelmaat in m'n eentje op straat/berm/stoep wakker werd. Zwarte gaten van uuuuren lang. Gelukkig op een comaatje na nooit wat ernstigs gebeurd, maar na de laatste keer gewoon besloten voorgoed te stoppen en dat gaat me al anderhalf jaar goed af. Had overigens nooit echt een kwade dronk, werd dus niet agressief tegen mensen ofzo.

Nog maar één behandeling bij fysio en dan klaar na ruim 3 maanden :D

Jaloers. Loop al 15/16 maanden te sukkelen en ben nog geen steek verder :mad:

Laat ik het zo zeggen dat ik met alcohol gewoonweg niet om kan/kon gaan. Wist nooit waar ik moest stoppen en dit zorgde ervoor dat ik met enige regelmaat in m'n eentje op straat/berm/stoep wakker werd. Zwarte gaten van uuuuren lang. Gelukkig op een comaatje na nooit wat ernstigs gebeurd, maar na de laatste keer gewoon besloten voorgoed te stoppen en dat gaat me al anderhalf jaar goed af. Had overigens nooit echt een kwade dronk, werd dus niet agressief tegen mensen ofzo.

Jaloers. Loop al 15/16 maanden te sukkelen en ben nog geen steek verder :mad:

Lol

Misschien stoppen met alcohol maar eens aanraden aan een vriend die een strippenkaart voor de ambulance heeft... Lijkt me toch moeilijk, niet meer drinken.

Misschien stoppen met alcohol maar eens aanraden aan een vriend die een strippenkaart voor de ambulance heeft... Lijkt me toch moeilijk, niet meer drinken.

Oh dan val ik nog mee met maar één keer ambu. Was jammer genoeg wel gelijk de eerste avond in Lloret de mar 2,5 jaar geleden :treuren:

1x290 rackpull n**ga come at me.

Vandaag ontslagen. Heb wel een vooropzeg van 6 weken.
Eigenlijk niet zo erg want het was niks voor mij. Ik was er heel goed in, maar man, wat haatte ik de job.
Tijd voor iets anders.

Vraag me af wat de beste oplossing is nu in afwachting van een nieuwe job: plots ziek worden, of werkloosheidsuitkering.

Je was goed, maar wel ontslagen?

Je was goed, maar wel ontslagen?

er werd een "nepdoel opgesteld", wat niet werd bereikt. Het doel was onmogelijk te bereiken.
Men zal me vervangen door de vrouw van de broer van de echtgenote van de clustercoach en sales en buisiness manager.

Toen ik de job overnam van mijn voorganger, zaten we aan een cijfer van 400. Ik heb dit op 8 maand tijd naar 2200 gebracht, meer dan het dubbele van het gemiddelde van alle regio's.
Echter vroeg men mij drie maand geleden: "hoe denk je dat dit zal evalueren in de komende drie maanden?". Ik zei: ik vermoed dat 500 a 800 binnen drie maanden mogelijk moet zijn.
En dus nu, drie maand later, zat ik aan 550 . En dus zitten we aan 2750, dat is 7 keer meer dan toen ik de job overnam. Maar als er nepotisme in het spel is, tellen argumenten niet.

.

Hmm ja dat is kut. Worden genoeg mensen genaaid in het bedrijfsleven.

good luck yasmine, ik weet niet hoe het in belgie is daar maar misschien slimmer om je inderdaad ziek te melden.

YEAH vandaag gehoord dat ik bij me nieuwe baan mag beginnen als verkoper! :D

c6wgZiW.jpg

context; die jongen is een brosplitter van 1.70 bij 65kg die eigenlijk helemaal niet lift

wat een man

Terug
Naar boven