Sheikh
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 200
intens, veel getrent
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
onverwacht ging de gym toch open
toch nog kunnen trainen
![]()
Eindelijk een voordeel bij basic fit. Die zijn gewoon open. En was heerlijk rustig vandaag!onverwacht ging de gym toch open
toch nog kunnen trainen
![]()
Strong techniek pull
http://www.facebook.com/badr84hari?fref=ts
Zo'n sukkel had op marktplaats een advertentie geplaatst waarin hij vroeg naar speciale auto-onderdelen, ik een mooi verhaaltje verzonnen dat ik die spullen voor een mooi prijsje weg deed. Stuurde die sukkel me zonder enige persoonsinfo te vragen t geld op. Dankjewel bruur, nu kan ik weer een half jaartje HGH runnen!
Zeg wollahZo'n sukkel had op marktplaats een advertentie geplaatst waarin hij vroeg naar speciale auto-onderdelen, ik een mooi verhaaltje verzonnen dat ik die spullen voor een mooi prijsje weg deed. Stuurde die sukkel me zonder enige persoonsinfo te vragen t geld op. Dankjewel bruur, nu kan ik weer een half jaartje HGH runnen!

Werd ze er zo opgewonden van?net met een tweedejaars gesprek gehad die een natriumarm dieet voor me moest voorschrijven (voor school) gebaseerd op voeding dat ik nu al consumeer. kom ik aan met mijn havermout, melk, whey en pasta
ze gleed bijna van dr stoel af
soms heb je van die dagen dat je een gruwelijke kater hebt maar je echt sterk voelt
vandaag is zo een dag
inbe4 epic backfire tijdens training
---------- Toegevoegd om 18:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:29 ----------
soms heb je van die dagen dat je een gruwelijke kater hebt maar je echt sterk voelt
vandaag is zo een dag
inbe4 epic backfire tijdens training

Ja hoor, het g=begint hier al
Ja hoor, het g=begint hier al![]()