AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

eindelijk weer eens een enigzins respectabel gewicht opgeraapt, 120x5 , voor jullie warming up maar ik ben er blij mee :D

onverwacht ging de gym toch open
toch nog kunnen trainen
:cheer:

hij was vanmorgen open maar was iemand dronken thuisgekomen en niet wakker te krijgen vanmorgen ;)

Zo'n sukkel had op marktplaats een advertentie geplaatst waarin hij vroeg naar speciale auto-onderdelen, ik een mooi verhaaltje verzonnen dat ik die spullen voor een mooi prijsje weg deed. Stuurde die sukkel me zonder enige persoonsinfo te vragen t geld op. Dankjewel bruur, nu kan ik weer een half jaartje HGH runnen!

Badr pls

Zo'n sukkel had op marktplaats een advertentie geplaatst waarin hij vroeg naar speciale auto-onderdelen, ik een mooi verhaaltje verzonnen dat ik die spullen voor een mooi prijsje weg deed. Stuurde die sukkel me zonder enige persoonsinfo te vragen t geld op. Dankjewel bruur, nu kan ik weer een half jaartje HGH runnen!

lol.

aware.

Unaware

Edit:
Aware

Laatst bewerkt:
Zeg wollah:roflol:

net met een tweedejaars gesprek gehad die een natriumarm dieet voor me moest voorschrijven (voor school) gebaseerd op voeding dat ik nu al consumeer. kom ik aan met mijn havermout, melk, whey en pasta

ze gleed bijna van dr stoel af

net met een tweedejaars gesprek gehad die een natriumarm dieet voor me moest voorschrijven (voor school) gebaseerd op voeding dat ik nu al consumeer. kom ik aan met mijn havermout, melk, whey en pasta

ze gleed bijna van dr stoel af
Werd ze er zo opgewonden van?

Beetje beter...

lekker zonnetje en squat pr

eindelijk 500lbs

soms heb je van die dagen dat je een gruwelijke kater hebt maar je echt sterk voelt

vandaag is zo een dag

inbe4 epic backfire tijdens training

soms heb je van die dagen dat je een gruwelijke kater hebt maar je echt sterk voelt

vandaag is zo een dag

---------- Toegevoegd om 18:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:29 ----------

vandaag is zo een dag

Ja hoor, het g=begint hier al :roflol:

Ja hoor, het g=begint hier al :roflol:

Terug
Naar boven