- Waardering
- 2.745
Nee hoor, ik blijf we leven een paar meer bij u vandaan

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nee hoor, ik blijf we leven een paar meer bij u vandaan![]()

soms heb je van die dagen dat je een gruwelijke kater hebt maar je echt sterk voelt
vandaag is zo een dag
inbe4 epic backfire tijdens training
ik heb geen idee waar je het over hebt dus ik heb je maar karma gegeven![]()

zieke shit bruh
en nog niet eens heel ver boven je raw squat pr dus gaat ongetwijfeld nog veel meer worden naarmate je meer expert in het liften in pak wordt
morgen weer werken als een speer als orderpicker yes
GVD het is vriendelijk dag, hoor ik net ?!
\nou vriendelijke leuke dag toegewenst DBB...
---------- Toegevoegd om 18:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:54 ----------
GVD het is vriendelijk dag, hoor ik net ?!
\nou vriendelijke leuke dag toegewenst DBB...
Eens gelijk

Diagnose adhd gekregen, binnekort maak ik die ritalin gainzzz
All kindzzzzz of ritalin gaaaaainzzzzzzzz
Ja ik hoorde het al van andere, ben ook best huiverig. Maar ik wil het iig wel proberen, er zijn verder ook andere middelen gelukkig.Pff, die shit moet je echt niet nemen. Heb hetzelfde stempel gekregen maar daar word je zo fucking dociel van. Full-on zombie mode.
soms heb je van die dagen dat je een gruwelijke kater hebt maar je echt sterk voelt
vandaag is zo een dag
inbe4 epic backfire tijdens training
SG Benchpress 10x 60 kg -.- hahah, was vandaag helemaal niets..
OT: dat ik vanmorgen nog dronken was en op het werk 30 seconden naar een takel heb zitten kijken waarvan ik dacht dat die uitzich zelf bewoog ( had ritalin gehad gister en dacht dat dat het kon zijn), stond er gewoon een kerel om de hoek;p
maat van me ook al deze week
die ritaline schijnt wel ram relaxt te zijn