Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

zieke shit bruh

en nog niet eens heel ver boven je raw squat pr dus gaat ongetwijfeld nog veel meer worden naarmate je meer expert in het liften in pak wordt

vooral ook wat zwaarder zodat het pak wat strakken zit hnnng

mss maar lekker zout gaan eten voor de bloat srs

Mijn FITNESS aka BODYBUILDING by WORK

morgen weer werken als een speer als orderpicker yes

GVD het is vriendelijk dag, hoor ik net ?!
\nou vriendelijke leuke dag toegewenst DBB...

---------- Toegevoegd om 18:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:54 ----------

---------- Toegevoegd om 18:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:54 ----------

zeker mooie dag jij ook ray

Diagnose adhd gekregen, binnekort maak ik die ritalin gainzzz

All kindzzzzz of ritalin gaaaaainzzzzzzzz

Pff, die shit moet je echt niet nemen. Heb hetzelfde stempel gekregen maar daar word je zo fucking dociel van. Full-on zombie mode.

Pff, die shit moet je echt niet nemen. Heb hetzelfde stempel gekregen maar daar word je zo fucking dociel van. Full-on zombie mode.
Ja ik hoorde het al van andere, ben ook best huiverig. Maar ik wil het iig wel proberen, er zijn verder ook andere middelen gelukkig.

soms heb je van die dagen dat je een gruwelijke kater hebt maar je echt sterk voelt

vandaag is zo een dag

inbe4 epic backfire tijdens training

SG Benchpress 10x 60 kg -.- hahah, was vandaag helemaal niets..

OT: dat ik vanmorgen nog dronken was en op het werk 30 seconden naar een takel heb zitten kijken waarvan ik dacht dat die uitzich zelf bewoog ( had ritalin gehad gister en dacht dat dat het kon zijn), stond er gewoon een kerel om de hoek;p

SG Benchpress 10x 60 kg -.- hahah, was vandaag helemaal niets..

OT: dat ik vanmorgen nog dronken was en op het werk 30 seconden naar een takel heb zitten kijken waarvan ik dacht dat die uitzich zelf bewoog ( had ritalin gehad gister en dacht dat dat het kon zijn), stond er gewoon een kerel om de hoek;p

hooo 130x4 bankboks hier

Deadliften met chalk.

Dag dag grip problemem :D

Mooie dame die tijdens het rennen op de loopband nast me opeens der top uit doet, not even mad.

Terug
Naar boven