Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (1 bezoeker)

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    76

Users who are viewing this thread

• zwe

meaantje

Colossal Veteran
Lid geworden
19 feb 2014
Lengte
1m83
Massa
64kg
nice man. Goede lift

maar waarom knee wraps?

drbrik

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
28 mei 2014
Cursus in utrecht. Met laptop..... en internet verbinding..... dus kan tenminste dbb'en

yasmine

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
20 mrt 2011
Lengte
1m78
Massa
75kg
Vetpercentage
20%
nice man. Goede lift

maar waarom knee wraps?

Inderdaad, voor zo'n licht gewicht zou het niet nodig moeten zijn maar ik heb een zeer ongezonde linkerknie.
Toen ik 5 was heb ik een zwaar ongeval gehad maar een deel van de meniscus (de helft) is afgescheurd. Ik werd er nooit voor behandeld en op mijn 17de kreeg ik steeds een bol aan de zijkant. Die kwam er iedere keer als ik wat zwaarder trainde (joggen voor boks en atletiek). Op mijn 21 ste een kijkoperatie laten doen: het was een cyste die iedere keer weer kwam opsteken. Ze hebben de helft van de meniscus verwijderd, de cyste leeggezogen, en die is nooit teruggekomen. De pijn ging weg en ik kon terug jarenlang pijnvrij verder.
Echter, als ik zwaar squat, dan merk ik dat mijn linkerknie dat niet verteerd. Met de kneewrap vermijd ik deze pijn. Zonder de knee wrap kan ik louter boven parallel squatten. Met de knee wrap, geen probleem. Maar dan moet die wel heel strak zitten. Zou eens aan de sportarts moeten vragen hoe dat komt.

PS: ik besef nu pas dat ik mijn pr sinds de operatie (1 x 110) verbeterde met 15 kilo. Ooit squatte ik, een half jaar voor mijn nekoperatie 1 x 125 maar de diepte was mss net niet diep genoeg. Nu is daar geen twijfel over. Volgende weken en maanden terug rustig opbouwen. Die 1 x 150 op 8 juli komt er gewoon!

Trium

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
15 feb 2011
Lengte
1m88
Massa
121kg
Gisteren na de tren even gewogen. Operatie Lean is tot dusver een succes :D Misschien dan eindelijk volledig droog deze zomer?

Steensteen

Huge Freak
Lid geworden
12 aug 2013
Lengte
1m86
Massa
90kg
Zowaar het gevoel alsof ik de poëzie net begreep

euphorea

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
16 feb 2010
Lengte
1m83
Gisteren na de tren even gewogen. Operatie Lean is tot dusver een succes :D Misschien dan eindelijk volledig droog deze zomer?

Nice, hoeveel ben je kwijt? Wil dat strakke buikje op Emporium wel even aaien :eyebrow:

Trium

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
15 feb 2011
Lengte
1m88
Massa
121kg
Nice, hoeveel ben je kwijt? Wil dat strakke buikje op Emporium wel even aaien :eyebrow:

Hahahah ik zat oorspronkelijk op 138 (wel 2 jaar terug inmiddels) maar de laatste tijd was ik al gezakt naar ~124. De laatste keer wegen zat ik op ~125.3 en gisteren op 123.8. En dat met maar zegge 1 week aan cutten en sporten. Gaat dus lekker :)

Dat strakke buikje is overigens wel nu net mn probleem. Ik heb hypogonadie en dus meer buikvet dan zou moeten. De rest van mn lijf is dus nu al heel aardig strak (denk aders en vrij goede definitie), maar mn buik nou net niet. Dat geeft op zich niet, ik ben iets aan het rechttrekken wat jaren fout gezeten heeft. Ik heb dus geduld, maar ben er nog steeds erg blij mee dat het de goede kant op gaat.

Als ik naar de rest van mn lijf kijk dan zit dat op minder dan 15%. Mn buik daarentegen zit denk ik tegen de 20% aan ofzo. Evengoed hoop ik met Emporium toch wel een heel eind te zijn ja. En dan mag jij mn strakke buikje aaien hoor ;)

Fallingout

King of Manlets
Elite Member
Relnicht
Lid geworden
18 mei 2014
Lengte
1m89
Massa
95kg
Vetpercentage
18%
15-20% at 125kg 1.88.

monsterstatus(x)

Trium

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
15 feb 2011
Lengte
1m88
Massa
121kg
15-20% at 125kg 1.88.

monsterstatus(x)

Ja dat klopt wel inderdaad, haha! Dank je :D Kan niet wachten tot ik echt helemaal droog ben. Naar verwachting zit ik dan rond de 115 kilo ofzo. Zonder te willen pochen kan ik wel stellen dat ik zo ongeveer iedereen in mn gym dwarf. Das niet echt een kunst bij een IZI fitness, maar nog steeds leuk ;)

euphorea

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
16 feb 2010
Lengte
1m83
Hahahah ik zat oorspronkelijk op 138 (wel 2 jaar terug inmiddels) maar de laatste tijd was ik al gezakt naar ~124. De laatste keer wegen zat ik op ~125.3 en gisteren op 123.8. En dat met maar zegge 1 week aan cutten en sporten. Gaat dus lekker :)

Dat strakke buikje is overigens wel nu net mn probleem. Ik heb hypogonadie en dus meer buikvet dan zou moeten. De rest van mn lijf is dus nu al heel aardig strak (denk aders en vrij goede definitie), maar mn buik nou net niet. Dat geeft op zich niet, ik ben iets aan het rechttrekken wat jaren fout gezeten heeft. Ik heb dus geduld, maar ben er nog steeds erg blij mee dat het de goede kant op gaat.

Als ik naar de rest van mn lijf kijk dan zit dat op minder dan 15%. Mn buik daarentegen zit denk ik tegen de 20% aan ofzo. Evengoed hoop ik met Emporium toch wel een heel eind te zijn ja. En dan mag jij mn strakke buikje aaien hoor ;)
Ah oke. Goed bezig in ieder geval! Ben benieuwd hoe je er straks bij staat, vond je de afgelopen keren al echt buff :D
pics?

no homo

Kom maar naar Emporium. Kan ik naast Triums buikje jouw dikke squat glutes voelen.

Pleurklaat

Colossal Veteran
Lid geworden
9 dec 2013
Lengte
1m78
het schijnt dat niet zozeer de absolute hoeveelheid maar de timing van je carbs erg belangrijk is

Fallingout

King of Manlets
Elite Member
Relnicht
Lid geworden
18 mei 2014
Lengte
1m89
Massa
95kg
Vetpercentage
18%
haha nee hoor 11

not srs je moet beter je best doen als je mij wat karma wil ontfutselen

jij bent volgensmij echt 10% van mij totale karma score ofzo man XD

Trium

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
15 feb 2011
Lengte
1m88
Massa
121kg
pics?

no homo

Zoals Euphorea zegt, kom naar Emporium :) Of naar de DBB meet zaterdag, dan ben ik er ook :)

Ah oke. Goed bezig in ieder geval! Ben benieuwd hoe je er straks bij staat, vond je de afgelopen keren al echt buff :D

Kom maar naar Emporium. Kan ik naast Triums buikje jouw dikke squat glutes voelen.

Hopelijk een flink stuk leaner dan je me de vorige keer zag bro. Ik zat toen wel ergens tussen de 130 en de 135 ofzo, gok ik.

Naar boven