- Waardering
- 972
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ha ik ben politie agent en mag lekker geweld gebruiken
nee, dat is gewoon laag. goed dat die opgepakt is hoor en in de boeien ligt, maar als je al met een wond op je hoofd en geboeid en weerloos op de grond ligt en mensen gaan zand over je heen trappen (vooral in je gezicht en je kan niks doen) is dat gewoon zielig
Goed bezig! Als je daadwerkelijk die Q7 krijgt, stel het dan ff uit tot juni. Dat wordt de nieuwe versie geleverdZeer goed sollicitatiegesprek gehad maar aangezien ik niet dacht dat mijn profiel voldoende overeenkwam met de job, en ik wel een maand vakantie kan gebruiken, dacht ik bij de vraag omtrent salarisverwachtingen: "ik ga hier iets zo absurd hoog eisen dat de gesprekken onmiddellijk zullen stoppen".
Blijkt nu dat hij mijn eisen aanvaardbaar vond en er zelf nog een aantal dubbele scheppen bovenop deed (firmawagen insignia of audi q7).
Ik zou kunnen starten 4 mei.
In vergelijking met mijn vorige job heb ik ongeveer 500 euro bruto meer en er komen commissielonen bij met een gemiddelde tussen de 1500 a 3000 euro bruto per maand;
Ik kan dus stellen dat ik in het slechtste geval een brutoloon heb van minstens 4000 euro, in een goede maand 5500 en in extreem goede maanden 7000 euro bruto. Het bedrijf bestaat al 25 jaar en ken er vier mensen die daar werken. En dit werd door hen bevestigd. Dit is gewoon crazy.

het leek er echt totaal niet op dat die gast hard aan het protesteren/tegenstribbelen was. Vind dit maar een rare actie
Hoe kan je dat nu inschatten aan de hand van dit kort filmpje? Zonder achtergrond info is niet te achterhalen of het gegrond was of niet..
hooooooooooo dit nummer had ik al lang niet meer gehoord, beste oooooit (geen limburgs, wel door limburgers)http://www.youtube.com/watch?v=6OE2RoZwN94
2:30 voor peanut & pleurklaat

Bohh ram vet. Maar dan was het originele aanbod 3500 eu bruto? DAT VALT ME TEGEN VAN JE YASMINE. Wat voor werk doe je?Zeer goed sollicitatiegesprek gehad maar aangezien ik niet dacht dat mijn profiel voldoende overeenkwam met de job, en ik wel een maand vakantie kan gebruiken, dacht ik bij de vraag omtrent salarisverwachtingen: "ik ga hier iets zo absurd hoog eisen dat de gesprekken onmiddellijk zullen stoppen".
Blijkt nu dat hij mijn eisen aanvaardbaar vond en er zelf nog een aantal dubbele scheppen bovenop deed (firmawagen insignia of audi q7).
Ik zou kunnen starten 4 mei.
In vergelijking met mijn vorige job heb ik ongeveer 500 euro bruto meer en er komen commissielonen bij met een gemiddelde tussen de 1500 a 3000 euro bruto per maand;
Ik kan dus stellen dat ik in het slechtste geval een brutoloon heb van minstens 4000 euro, in een goede maand 5500 en in extreem goede maanden 7000 euro bruto. Het bedrijf bestaat al 25 jaar en ken er vier mensen die daar werken. En dit werd door hen bevestigd. Dit is gewoon crazy.
volgensmij is dat niet de manier dat ze het op de academie aanleren maar hij laat wel zien wie de baas is